Mitä tekisit tänään jos heräisit ylös 25 vuotiaana mallin näköisenä naisena?
Kommentit (61)
Samaa kuin aina ennenkin, tekisin aamutoimet, menisin koiran kanssa puolentoista tunnin metsälenkille, palaisin kotiin, joisin kahvit, avaisin koneen ja istuisin koneella.
Pukeutuisin säkkiin, tuhkaa hiuksiin jne! Miksikö? Rumempanakin on saanut "juosta miehiä" pakoon
Varmaan itkisin, mikä helvetinmoinen määrä työtä edessä....
Olisin kauhuissani. Tuskin olisin kovin vakuuttava nykyisessä työssäni ja asemassani 25-vuotiaan mallin näköisenä.
Todennäköisesti säikähtäisin peilikuvaani, koska suurin osa malleista on kaikkea muuta kuin traditionaalisesti kauniita. Pitkiä ja hoikkia kylläkin.
Ihmettelisin nopeaa sukupuolenvaihdosta.
Etsisin todennäköisesti kehostani ja kasvoistani jotain olemattomia vikoja, keskittyisin vain niihin ja pitäisin itseäni rumana enkä poistuisi kotoa.
Kaiken itseni hiplaamisen jälkeen kokeilisin että mikä helvetti siinä taskuparkissa on niin vaikeaa
Ihan samaa kuin aina. Töitä, lounas, töitä, kahvit, töitä, kotitöitä, illallinen, tv, hetki sometusta, pesulle, nukkumaan.
Huomaisinkohan edes. No varmaa makkaroiden katoamisen vyötäröltä ja närästyksen loppumisen.
Vierailija kirjoitti:
Liittyisin Tinderiin.
Ei siellä oo 25 vuotiailla mitään mahiksia kun miehet katsoo nuorempia.
N26
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin aikamatkaa menneisyyteeni. Tarkistaisin, että puuttuuko se ensimmäinen ryppy silmän alta, jonka sain kun olin 26 v.
Menisin kiireesti takaisin nukkumaan.
Oisko mulla nykyinen työ ja velvollisuudet kuitenkin? Vai se mitä minulla oli kun olin 25v, vai jotain ihan muuta?
Huoahtaisin helpotuksesta - ei pakollista asepalvelusta!
Ajattelisin, etten jaksa tätä enää, elin tämän jo.
Ihmettelisin aikamatkaa menneisyyteeni. Tarkistaisin, että puuttuuko se ensimmäinen ryppy silmän alta, jonka sain kun olin 26 v.