Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisoni lopetti ehkäisyn

Vierailija
30.08.2023 |

Onpa hauska huomata, miten haluan puolisoani vieläkin enemmän hänen lopetettua ehkäisyn. Mennään siis paljaalla ja jälkikasvu tulee jos näin luoja suo. Jotenkin pelkkä ajatus puolison sisäänlaukeamisesta saa minut kovaksi, jokin eläimellinen vaisto tämän täytyy olla. Muut huomanneet samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huomattavasti parempaa ilman kumia, enkä puhu fyysisistä tuntemuksista, vaan henkisistä. Tästä saa lukea aina tuomitsevia kommentteja, mutta enhän minä ole valinnut mistä tykkään. Aivan samoin naiset tykkäävät miesten tuomasta turvallisuudentunteesta, vaikka heillä ei mitään hätää olisikaan.

Vierailija
2/5 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin siis ennenkin ilman kumia (pillerit)

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä nautin aivan silmittömästi kun aloimme aikoinaan tehdä tarkoituksella lapsia, kahta siis. Sitä himon määrää ei voi edes kuvata, kun sanon miehelleni että pane nyt niinkuin viimeistä päivää. Ja kylläpä hän panikin! Tulin heti raskaaksi. Nyt on meidän eka lapsenlapsi syntymässä hetkenä minä hyvänsä...

Nämä jutut muistuu nyt mieleen kuinn eilinen.

Vierailija
4/5 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on ollut iät ja ajat siementää nainen. Ne joilla on ollut eniten halua tehdä näin ovat lisääntyneet. Siksi ajatus naisen siementämisestä kiihottaa.

Vierailija
5/5 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Harmi vaan etten usko haluavani hankkia lapsia. Toisaalta, mistä sen tietää jos oikein hyvä match jostain ilmaantuu.

N