Tinder suhdehakujen oudot määrittelyt
Voisiko joku selittää miksi Tinderissä on ihmeelliset kategoriat suhdehauille: etsin pitää suhdetta, mutta lyhytkin käy ja etsin lyhyttä suhdetta, mutta pitkäkin käy. Mitä ihmeen järkeä näissä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku on pakko valita, miksei se valinta kaikilla selatessa näy? Voiko sen jotenkin poistaa?
Oiskohan niin vanhoja profiileja, että silloin ei vielä ollut tuota pakkoa. Jotkuthan on ollut Tinderissä vuosia putkeen
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko joku, joka hakee lyhyttä suhdetta oikeasti päätyä pitkään muuten kuin ns. vahingon kautta. Vain elokuvissa.
Kaikki "pitkät suhteeni" ovat alkaneet "lyhyinä suhteina". Ensin kokeillaan, onko seksuaalista kemiaa, ja sitten katotaan, kuinka yhteensopivia ollaan jatkoa varten. En kyllä mitenkään jaksaisi Tindneriä millään muulla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku on pakko valita, miksei se valinta kaikilla selatessa näy? Voiko sen jotenkin poistaa?
Oiskohan niin vanhoja profiileja, että silloin ei vielä ollut tuota pakkoa. Jotkuthan on ollut Tinderissä vuosia putkeen
Olen kuullut/nähnyt todellisia hc-käyttäjiä, jotka ovat olleet Tinderissä jo kohta vuosikymmenen. Itse en miehenä kestänyt kuin viikon, ja loput itsetunnon rippeistäni oli aivan murusina maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut/nähnyt todellisia hc-käyttäjiä, jotka ovat olleet Tinderissä jo kohta vuosikymmenen. Itse en miehenä kestänyt kuin viikon, ja loput itsetunnon rippeistäni oli aivan murusina maassa.
Jos kuvatkin alkuperäiset se selittää näiden uuvattien kanssa tulevat pettymykset. Olet treffi numero 659.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo millä mielellä hakee suhdetta ensisijaisesti. Eihän sitä etukäteen osaa sanoa, millainen suhteesta kehittyy.
Mitä se kertoo hakijasta, jos hakee pitkää suhdetta, mutta tyytyykin saman tien lyhyeen. Mitähän se ensisijaisuus todellisuudessa on?
Olen eri, mutta tarkoittaneeko sitä, että toivotaan kumppania jonka kanssa synkkaisi riittävän hyvin pitkään juttuun, mutta jos suhde lopahtaakin alkuunsa niin ei muistella pahalla? Vrt tositarkoituksella etsivät, jotka saattavat loukkaantua ja kokea itsensä hyväksikäytetyksi, jos tutustumisen ja lyhyen deittailun jälkeen toteaakin ettei natsaa riittävän hyvin.
Lyhyt vastaus: kyllä tarkoittaa.
Tyyppi saa olla aika uuno, jos pitää HYVÄKSIKÄYTTÖNÄ sitä, että toinen toteaa hänen olevan sopimaton suhteeseen vaikka kahden kuukauden jälkeen. Harvemmin lyhyemmässä ajassa pääsee selville vaikkapa siitä, onko toinen oikeasti hyvä seksissä, tai mitkä tämän todelliset arvot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi saa olla aika uuno, jos pitää HYVÄKSIKÄYTTÖNÄ sitä, että toinen toteaa hänen olevan sopimaton suhteeseen vaikka kahden kuukauden jälkeen. Harvemmin lyhyemmässä ajassa pääsee selville vaikkapa siitä, onko toinen oikeasti hyvä seksissä, tai mitkä tämän todelliset arvot ovat.
Kuluttajakaupassa palautusoikeus on 14 vrk, joten siinä ajassa pitäisi selvitä. Onnistuu jos hoitaa hommaa vähän intensiivisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluttajakaupassa palautusoikeus on 14 vrk, joten siinä ajassa pitäisi selvitä. Onnistuu jos hoitaa hommaa vähän intensiivisemmin.
Aika paha. Toivottavasti ei ole kilometrirajaa ja myyntipakkausta ei vaadita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin lyhyt suhdetta, pitkäkin käy, mutta Tinderissä lukee kyllä että etsin vaan kavereita. 😀 Eihän sinne nyt voi nainen laittaa etsivänsä lyhyttä juttua, tai on kaikki maailman limanuljaskat heti kimpussa.
Aika monella naiselle siellä sellainen on. Tiedoksi, että osa naisista ihan harrastaa seksiä.
En nähnyt Tinderiaikoinani yhdelläkään naisella profiilissa mainintaa, että olisi etsinyt pelkkää seksiä / kevyttä seuraa.
Eivät naiset voi laittaa tuota näkyviin, koska sitten he hukkuvat ällöttäviin ja ahdisteleviin viesteihin. Mutta kyllä se seksi ja kevyt tapailu silti todella monen kanssa onnistuu, kunhan olet fiksu, sosiaalisesti skarppi, karismaattinen ja hyvää seuraa.
En nähnyt Tinderiaikoinani yhdelläkään naisella profiilissa mainintaa, että olisi etsinyt pelkkää seksiä / kevyttä seuraa.