Nyt loppui Tinderin käyttö!
Ei sieltä saa kuin pahaa mieltä, pakkeja ja ghostaamista.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli pari kuukautta maksullinen Tinder ja se loppui viikonloppuna. Ihan turha siitä on maksaa mitään. Myös Badoo tympii. Jos menisi ihan perinteisellä baarista seuraa tyylillä. :D No tänään toki olen menossa tapaamaan varattua miestä kun puolisonsa ei ole kotona, että seksiä on tiedossa.
Go girl! <3
Olen mies.
Myös varatun miehen puoliso on mies.
Oletpa lapsellinen. Mä olen tuo jonka viestiä tuossa lainattiin. Mä olen 43v. nainen jolla salasuhde varatun reilusti vanhemman miehen kanssa. Miehen avopuoliso on hänen ikäisensä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mies keskusteli kanssani kaksi päivää sitten viimeksi. Olisi sen vuoro laittaa viestiä, mutta ei laita.
Hänellä on varmaan muutakin elämää ja velvollisuuksia.
Ei voi olla niin kiire, että ei kahteen päivään laita mitään. Tai sit jos on, niin sen voisi etukäteen ilmaista, että hei, tulee olemaan kunnon kiire pari päivää mut palaan tähän meidän keskusteluun heti, kun helpottaa.
Ei... Kyllä niitä kiireitä on, usein on sellaista. Elämää on muutakin. Suosittelen kysymään suoraan että miten on jos ei kuulu.
Kyllä minusta, jos on säännöllisesti keskusteltu jo muutamat päivät mukavia ja sitten yhtäkkiä tuleekin ilmoittamatta parin päivän tauko, niin kertoo jo, ettei ihmisellä ole aikaa parisuhteelle. Eli seuraavaa matoa vaan koukkuun.
Mulla on 3 työkaveria löytänyt sieltä kumppanin.
Lucky bitches.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mies keskusteli kanssani kaksi päivää sitten viimeksi. Olisi sen vuoro laittaa viestiä, mutta ei laita.
Ei voi olla niin kiire, että ei kahteen päivään laita mitään. Tai sit jos on, niin sen voisi etukäteen ilmaista, että hei, tulee olemaan kunnon kiire pari päivää mut palaan tähän meidän keskusteluun heti, kun helpottaa.
Ei... Kyllä niitä kiireitä on, usein on sellaista. Elämää on muutakin. Suosittelen kysymään suoraan että miten on jos ei kuulu.
Kyllä minusta, jos on säännöllisesti keskusteltu jo muutamat päivät mukavia ja sitten yhtäkkiä tuleekin ilmoittamatta parin päivän tauko, niin kertoo jo, ettei ihmisellä ole aikaa parisuhteelle. Eli seuraavaa matoa vaan koukkuun.
Ja kun miettii, että yhden viestin laittamiseen menee muutama sekunti. Niin "kiire" ei ole kenelläkään.
Jos Tinder tympii niin sun tulee ladata:
Bumble
Okcupid
Badoo
Facebook dating
Tulevaekonomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olet tehnyt oikean päätöksen. Nyt jatkossa pysyttelet erossa tuosta roskaohjelmasta ja keskityt live-elämän lähestymisiin.
Mitä ne live-elämän lähestymiset on? Minua ei ainakaan kukaan lähesty.
Ap
Muista, että itsekin voit lähestyä kiinnostavia ihmisiä! Ei kannata aina olettaa, että toinen osapuoli tekisi aloitteen.
Minä en enää tee aloitteita miesten suuntaan, kun ne päättyvät aina siihen, että saan nolot pakit. Tai jos pääsen suhteeseen niin mies pettää tai muuten ilmaisee, että olin vaan varavaihtoehto, kun se ykkösnainen jäi saamatta. Ei enää ikinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulevaekonomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olet tehnyt oikean päätöksen. Nyt jatkossa pysyttelet erossa tuosta roskaohjelmasta ja keskityt live-elämän lähestymisiin.
Ap
Muista, että itsekin voit lähestyä kiinnostavia ihmisiä! Ei kannata aina olettaa, että toinen osapuoli tekisi aloitteen.
Minä en enää tee aloitteita miesten suuntaan, kun ne päättyvät aina siihen, että saan nolot pakit. Tai jos pääsen suhteeseen niin mies pettää tai muuten ilmaisee, että olin vaan varavaihtoehto, kun se ykkösnainen jäi saamatta. Ei enää ikinä.
Ap
Tämä johtuu siitä että teet aloitteita vain liian tasokkaille miehille.
Kyse ei siis ole aloitteesta vaan sun pinnallisesta rimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaekonomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tämä johtuu siitä että teet aloitteita vain liian tasokkaille miehille.
Kyse ei siis ole aloitteesta vaan sun pinnallisesta rimasta.
Ja juuri siksi on parempi olla tekemättä yhtäkään aloitetta, kun väärin menee kuitenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun miettii, että yhden viestin laittamiseen menee muutama sekunti. Niin "kiire" ei ole kenelläkään.
Mutta onko pelkkä latteuksien viestiminen päivittäin minkään arvoista? Monelle naiselle tuntuu olevan tai muuten alkavat epäillä viehätysvoimaansa. Introvertit voivat tarvita välillä hengähdystaukoja viestitulvasta.
Mullakin se loppui joku aika sitten kun löysin rakkauden. Sellaistakin voi tapahtua, jopa omalle kohdalle näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko pelkkä latteuksien viestiminen päivittäin minkään arvoista? Monelle naiselle tuntuu olevan tai muuten alkavat epäillä viehätysvoimaansa. Introvertit voivat tarvita välillä hengähdystaukoja viestitulvasta.
Se on merkki siitä, että on ajatellut toista. Et selkeästi ole ollut tinderin maailmassa, jossa ghostaaminen on arkipäivää. Jos laittaa edes sen "latteuden", niin ei tarvitse pohtia, että onko se toinen osapuoli vaan lopettanut yhteydenpidon.
boikottiin vaan täysin turha sovellus...
Vierailija kirjoitti:
boikottiin vaan täysin turha sovellus...
T. Ihminen, jolla on kumppani
Tinderille vaihtoehtoja:
https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
https://date24.ee/ (Google translaten avulla maksuton testi)
https://www.amoremi.ee/ (keski-ikäisiä ja perheellisiä)