Palasin Facebookiin takaisin tarkoituksena kirppis teillä yms.
Mutta ei minua ole hyväksytty mihinkään ryhmään :D "Profiili on liian uusi".
Ei väkisin sitten.
Kommentit (9)
Tuon takia en ole edes viitsinyt mennä takaisin kun sieltä 5v sitten lähdin, oltuani siellä 2 vuotta. Silloinkaan minua ei hyväksytty sinne minne yritin päästä, ellei sitten joku tuttu sattunut olemaan yp.
Rasittaa kun aina sanotaan että myy facekirppiksellä. Miten?
Riippuu ihan ryhmästä. Ryhmillä on omia aikarajojaan sille kuinka uusi profiili hyväksytään.
lärväkirjassa lorvailee vain äitinsä kellarissa asuvia nössöjä "kokemassa" elämää. käyvät ulkona vain sateenkaarimielenosoituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ryhmästä. Ryhmillä on omia aikarajojaan sille kuinka uusi profiili hyväksytään.
Mikä järki siinä on? Kaikillahan on joskus ollut uusi profiili ja pitäiskö sitä vuosi odottaa että pääsis ryhmiin?
Tyhmää laittaa kirppis tielle. Vaarallista ja epäkäytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perustaa haarakonttori kiertoliittymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perustaa haarakonttori kiertoliittymään.
Ei tielle. Itse laittaisin kirppiksen pystyyn radalle. Paljon ihmisiä sahaa päivittäin lähijunilla Hesaan ja illalla takaisin maalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä on? Kaikillahan on joskus ollut uusi profiili ja pitäiskö sitä vuosi odottaa että pääsis ryhmiin?
Joskus on joo jokainen uusi. Sitä pitää vain odotella, ei nyt sentään vuotta taida suurin osa vaatia, mutta 3-6kk ja sillä erotellaan häiriköt ja muut vaikeasti mt ongelmaiset aika hyvin.
Ne bannaa sinut kuin Trumpin.