Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö lahjaksi saamistasi koriste-esineistä tai matkamuistoista?

Vierailija
29.08.2023 |

Olen pitkän elämäni varrella saanut mm. erilaisia kippoja kynttilöille, maljakon (joka ei pidä vettä), tinamukin, puisen tulppaanin, magneetin, koristeliskon.

Edellä mainituista vain puinen tulppaani oli mieleeni. Nyt yritän karsia kotiani kaikesta turhasta sälästä ja mietin näiden tavaroiden paikkaa. Taidan laittaa koriin kadun varteen ja lapun Saa ottaa.

Toivottavasti ihmiset ei enää ostele toisilleen tällaisia, vaan antavat ihmisten ostaa itse koriste-esineensä, jos sellaisia edes haluavat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kadun varteen se pitäisi olla maasta ylempänä ja sateelta suojassa. Itse luulen maassa pahvilaatikossa olevia saastaiseksi tai roskaksi, hyönteisten jyrsimäksi, joka on ollut ulkona pari yötä. Myös lappu esineiden alkuperästä. Ohjeistus.

Vierailija
2/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee seuraavalla viikolla taloyhtiön "Saa ottaa" -laatikkoon ja parin päivän päästä roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Inhoan kaikkea ylimääräistä tavaraa. Nyt olohuoneessa on lipaston päällä yksi pronssivalos ja kaksi viherkasvia, kaiken muun olen hukannut pois.

Matkamuistojen ja muiden koriste-esineiden tuojat pitäisi määrätä viemään ne poiskin. Nyt jo edesmennyt setäni kuskasi mummulle kaiken maailman matkamuistokrääsää tuliaisiksi monta kertaa vuodessa ainakin 25 vuoden ajan. Oli siinä sedällä naama mutrussa, kun mummun kuolinpesää tyhjentäessä sovittiin, että kirjahyllystä jokainen vie sen, mitä on tuonutkin.

Vierailija
4/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Kaikki eläinaiheiset on erityisen mieluisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme