Mies lainannut rahaa useita tonneja ja nyt pitäisi maksaa ne pois.
En muista itse että olisi mulle maininnut siitä. Sanoi aikoinaan että ehkä lainaa mutta ei muistaakseni lmoittanut että otti velkaa. Oli lainannut kaveriltani. Ottaa kyllä aivoon. Mä en tiedä mitä mä teen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maksa laina pois. Päivän selvä asia.
Minä vai ketä sä tarkoitat? Ei ole mun laina..en ole sitä itse ottanut
Ap
Sulla on ap selvästi mielenterveysongelmia. Vissiin olet niistä eläkkeellä,kun olet luulotautinen ja luulet,että mies muka kerää jotain varakassaa. Teillä on vaan niin pienet tulot, ettei hänellä ole varaa maksaa asuntolainanlyhennyksiä, ruokaa ja kaikkia laskuja. Teidän pitää keskustella yhdessä ja miettiä halvempaan asuntoon muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lainannut, mies maksaa lainan.
Mies kyllä lainannut rahaa joten nainen voi hyvinkin maksaa miehen lainan pois. Mies päättää raha- asioista ei nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ap selvästi mielenterveysongelmia. Vissiin olet niistä eläkkeellä,kun olet luulotautinen ja luulet,että mies muka kerää jotain varakassaa. Teillä on vaan niin pienet tulot, ettei hänellä ole varaa maksaa asuntolainanlyhennyksiä, ruokaa ja kaikkia laskuja. Teidän pitää keskustella yhdessä ja miettiä halvempaan asuntoon muuttoa.
Kyllä me nyt just ja just tullaan toimeen mutta mies oli työttömänä jolloin ei ollut tätä määrää rahaa. Silloin lainasi. Mä en nyt vaan jaksais tätä kun näitä vastoinkäymisiä on koko ajan ollut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta osallistuit rahojen käyttämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on lainannut, mies maksaa lainan.
Mies kyllä lainannut rahaa joten nainen voi hyvinkin maksaa miehen lainan pois. Mies päättää raha- asioista ei nainen.
Makseltu on vapaaehtoisesti. Jokainen päättää itse rahankäytöstään, yhdessä asuessa on vastuu kummallakin. Jos mies saa päättää, tapahtuu perikato.
Helpointa erota ja myydä talo. Mies daa rahaa maksaa omat lainansa pois ja sinäkin pääset muuttamaan edullisempaan asuntoon.
En enää ikinä maksa puolison salaa ottamia velkoja. En senttiäkään. Ja suosittelen samaa muille. Jokainen maksaa omat velkansa itse.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä maksa puolison salaa ottamia velkoja. En senttiäkään. Ja suosittelen samaa muille. Jokainen maksaa omat velkansa itse.
Eihän tässä ole kyse miehen veloista. Ne rahathan ovat menneet perheen elatukseen. Kyllä ne naisellekin silloin kuuluvat. Ap asuisi lasten kanssa sillan alla, jos mies ei olisi ottanut velkoja.
Tuntuu että ei jaksamista. Miten saan lasten asiat järjestettyä. Lisäksi mies sellainen että laittaa kapuloita rattaisiin eli haluaa myydä talon mutta tod.näk. levittelee tavaransa ja hankaloittaa myymistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap miehesi on ottanut velkaa?
Elämiseen ja sähkölaskuihin kuulemma mutta mistä mä tiedän jos säästää itselleen jotain varten.
Ap
Käyttekö molemmat töissä?
Mies olin pitkään työttömänä ja lomautettuna työpaikaltaan. Tänä aikana oli työnantajaltaan lainannut henkilökohtaisesti 2000 euroa. Ovat siis jonkinlaisia ystäviä. Nyt on töissä. Itse olin 15v töissä ja nyt eläkkeellä. Sen takia omat tulot on pienet. Ihan samalla tavalla maksan kyllä elämisestämme kuin mies.
Ap
Siis. Teillä on kohta aikuisia lapsia. Ja sinä olet nyt jo eläkkeellä. *Mind blown*
Kai sillä on ollut joku pakko jos on näin muuten yleensä hoitanut raha-asiat hyvin. Kaikki on nykyään tosi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap miehesi on ottanut velkaa?
Elämiseen ja sähkölaskuihin kuulemma mutta mistä mä tiedän jos säästää itselleen jotain varten.
Ap
Käyttekö molemmat töissä?
Mies olin pitkään työttömänä ja lomautettuna työpaikaltaan. Tänä aikana oli työnantajaltaan lainannut henkilökohtaisesti 2000 euroa. Ovat siis jonkinlaisia ystäviä. Nyt on töissä. Itse olin 15v töissä ja nyt eläkkeellä. Sen takia omat tulot on pienet. Ihan samalla tavalla maksan kyllä elämisestämme kuin mies.
Ap
Siis. Teillä on kohta aikuisia lapsia. Ja sinä olet nyt jo eläkkeellä. *Mind blown*
Meillä alakoululainen ja olen eläkkeellä, että se siitä mind blownista. Tk-eläkkeelle Kin voi joutua jos olet joskus kuullut.
Ap[/quote]
Käyttekö molemmat töissä?[/quote]
Ap[/quote]
Mitä teit ne muut 25 hyvää työvuotta?