Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ostaa Ikeasta maton mutten tiedä miten Ikeassa toimitaan

Vierailija
29.08.2023 |

Eli niissä tuotteissa on joku koodi joka pistetään ylös vaikka kännykkään ja sitten lopuksi mennään rullaportailla pohjakerrokseen ja sieltä otetaan kärry ja haetaan sieltä varastosta koodin mukaiselta käytävältä ja hyllypaikalta tuote ja mennään kassalle?

Onko kaikkien tuotteiden kanssa noin? Jos ostaa vaikka juomalaseja, pitääkö nekin hakea varastosta?

Kaiken lisäksi saatan eksyä Ikeassa. Mistä löytää rullaportaat jotka vievät varastoon? Onko isot opasteet? Onko henkilökuntaa joka paikassa paljon jolta kysyä?

Tarvitsisin henkilökohtaisen avustajan Ikea-reissuille yms. vaikken muuten arjessa tarvitse.
Yhteiskunnalla pitäisi olla joku palvelu että muutoin yksin pärjäävä aikuinen saa tilata avustajan vaikka Ikea-reissuille tai lentokentälle opastamaan ja tukemaan.

Olen normaaliälyinen ja yliopistokoulutettu mutta on joitain ongelmia toimia erilaisissa paikoissa. Saan paniikkikohtauksen jos eksyn.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten täällä avattiin uusi Ikea. Menin sinne avajaisviikolla ostamaan kansioita, mutta lattioissa ei ollut vielä niitä kulkuviivoja, joten en ihan helpolla löytänyt ulos.

Piti soittaa ulkona odottavalle kumppanille, että vähän kestää kun olen eksynyt.

Aika jännää että mies eksyy Ikeaan. Koska mieshän sinä olet kun soitit odottavalle kumppanille eli vaimollesi?

Ulkona odottavalle. Minunkin kumppanini odottaa minua joskus ulkona mutta hän ei ole nainen eikä raskaana. 

Vierailija
42/43 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka edes vastaa jos putoaa tikkailta jonkun sadankilon lipaston kanssa? "

Ei mitään painavaa tarvitse ylähyllyiltä tai tikkailta nostella. Ihan siinä alhaalla ne ovat.

Ei ollut silloin kun minä kävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksei siellä jaeta jotain selviytymispakettaja heti sisääntuloaulassa? Litran vesipullo, kuivamuonapakkaus ja tabletti, jossa etusivuna av-palsta, näillä pärjää jo seuraavaan aamuun. Lisäksi korvatulpat, jos kanssaeksyjä on kova kuorsaamaan.