Tapailemani mies harrastaa hiihtämistä enkä itse voi sietää sitä.
inhoan suksia ja hiihtoa ja talvea. Iso iso iso yökötys koska peruskoulun liikunnan tunnilla oli pakko hiihtää säässä kuin säässä ja tästä syystä lopetin hiihtämisen. Miehelle en ole asiasta puhunut ja nyt mies toivoo että alkaisimme yhdessä hiihtämään tulevana talvena. Pitääkö minun a. olla rehellinen ja sanoa että vidud en aio suksiin koskea? vai b. nöyrtyä ja opetella hiihtämään miehen kanssa? Mies suunnittelee jo nyt hiihtoreittejä ja uusien suksien hankintaa.
Kommentit (43)
Onko samanlainen kroppa ku bolsunovilla?
Vierailija kirjoitti:
Koulun liikuntatunneilla hiihtoa. Missä ja milloin tälläistä on tapahtunut?
Pk-seutu: 1970- ja 1980 -luvuilla sekä 2000-, 2010 ja 2020-luvuilla.. 1990-luvullakin epäilen, että hiihtoa on ollut, omakohtaista kokemusta ei asiasta vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sano asiasta mitään ja sitten talvella kun pyytää hiihtää niin otat ne sen sukset ja heität ne parvekkeelta alas ja sitten huudat helvetin kovaa että saatana.
Tämä kyllä toimii. Hiihtäjät on rasittavii paskoi joihin tehoo vaan tuommoinen suoraselkäinen toiminta.
Lentäisi akka perässä sieltä parvekkeelta, jos minun suksiini koskisi!
t. HimoHiihtäjä
Ootte kaikki samanlaisia raivopelle paskiaisii. Samanlaisia kuten ne raivopyöräilijät.
Vierailija kirjoitti:
Missä ei? Varmaan jokaisessa Suomen koulussa hiihdetään talvella, jos on lunta. Suurimmassa osassa Suomea on lunta talvella.
Nyt teillä menee pahasti sukset ristiin...
Kasvat aikuiseksi ja pääset yli koulutraumoistasi.
Eli kokeilet kuten mitä tahansa uutta lajia yhden kauden ajan - eli vähän pidempään, koska hiihto tekniikkalaji joka voi alussa olla hankalaa. Jos ei talven jälkeen nappaa, niin sitten sukset myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma, koska tuskin se kotona hiihtelee.
Monet miehet hiihtävät jopa synnytyssaliinkin kaarimaljat jaloissa. :D
Jotkut jaksaa jauhaa kesälläkin jostain hiihtämisestä.
Mun mies harrastaa kalastusta, minä inhoan kalan hajuakin. Ihan hyvin on pärjätty pari vuosikymmentä yhdessä. Mies menee kalaan ja minä teen jotain muuta sillä välin. Nyt se on pohjoisessa kalareissulla meidän toisen lapsen kanssa ja minä kotona toisen kanssa. No, kesällä saatan lähteä veneeseen istuskelemaan jos on hyvä sää ja talvella hiihdellä jäällä kun mies pilkkii, mut yhdessä yleensä harrastetaan sit muuta.
winner kirjoitti:
Onko kuitenkin kova lykkimään sängyssä tasatyöntöä?
Jos niinku edes se merkkais?
Tai vapaalla tyylillä, Wassbergin kuokka-tekniikalla...
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tai vapaalla tyylillä, Wassbergin kuokka-tekniikalla...
itse painelen menemään mogrenilla
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 70-luvun lopulla Varsinais-Suomessa. Miksi kysyt?
HIihtäminen, ja kaikki talviliikunta on ihan kivaa, mutta peruskoulu on pilannut sen monilta ja armeija lopuilta.
Oikeasti jos koet tarvitsevasi yhtään liikuntaharrastuksia lisää niin hiihto on kyllä erittäin monipuolinen, kannattaa ainakin kokeilla, tällä kertaa kunnon kamoilla.
Mutta jos mielestäsi liikut jo itsellesi sopivan määrän itsellesi sopivalla tavalla, ja oma suosikkisi on joku muu, niin voit sanoa miehellesi ihan suoraan että ei kiitos. Niin ja voithan tietysti olla kokonaan liikkumatta ja kuntoilmeatta, ei kai siihekään kukaan pakota.
On ihan ok että puolisoilla on yhteisiä ja myös erillisiä kiinostuksen kohteita.
Minä tapailin joskus juoppoa hevosenkengittäjää, vaikken tiedä hevosista mitään. Juominen oli yhteistä.
Kai teilläkin on joku muu kuin sukset, mikä hetkeksi yhdistää, sitten voitte lähteä eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
No mikä pirun pakko sun on tapailla just tätä kyseistä miestä jonka harrastuksetkin on ihan vääränlaisia?
Etsi sopivampi vaikka lähikuppilasta,
Mikä sinäkin olet tuomitsemaan minua? En juo enkä käy lähikuppiloissa että ihan tiedoksesi vaan. Saakeli! Mies kertoi vasta nyt harrastavansa hiihtoa eikä asia tullut aiemmin esille, joten minkä minä sille voin.
Vierailija kirjoitti:
Esität innostunutta mutta sitten ennen matkaa tuletkin köh köh kipeäksi ja pakko jäädä yksin kotiin.
En ole valehtelija!
Suhteen päättyessä voit sitten sanoa miehelle että suksipas siitä --ttuun.
Voi hyvän tähden. Jos ei aikuinen ihminen saa suutansa auki niin silloin sitten joutuu tekemään kaikkea mitä ei haluaisi. Että kannattaa nyt vaan opetella avaamaan se suu.