Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoitajaksi

Vierailija
29.08.2023 |

Onko täällä hammashoitajia? Pidätkö työstäsi? Onko päivä- vai nykyään ihan vuorotyötä? Kannattaisiko mulla vaihtaa alaa, sitä pohdin. Nykyisessä työpaikassani oon tehnyt vain keikkahommaa, eikä heillä ole tarjota vakituista työtä. Haaveilin aiemmin suuhygienistin koulutuksesta ja hainkin pari kertaa, mutta en päässyt. Nyt olen pohtinut, pitäisikö kokeilla hakea hammashoitajaksi. Pääsisi vähän kurkistamaan millaista hammas-alalla on.. Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis taustalla jo sosiaali-ja terveysalan tutkinto, jota täydentäisit/vaihtaisit suuntautumista?

Vierailija
2/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae rohkeasti uudestaan. Siltä(kin) sektorilta eläköityy (ja perheellistyy, joten sijaisuuksia) tekijöitä tulevina vuosina, niin ajattelisi töitä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyötä suurin osa tai korkeintaan kahta vuoroa eikö iltavuoro lopu kovin myöhään.

Vierailija
4/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis taustalla jo sosiaali-ja terveysalan tutkinto, jota täydentäisit/vaihtaisit suuntautumista?

Ei ole, oon leipuri aikaisemmalta ammatiltani. Olisi mielenkiintoista vaihtaa alaa ja hampaat on kiinnostaneet aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi