En halua enää kutsua kavereitani kylään, koska
heidän lapsensa järjestävät mielettömän shown aina poislähtiessä. Vanhemmat vain hyssyttelevät ja selittelevät ja lapset kirkuvat ja kenelläkään ei ole kivaa.
Meillä on viisi voimakastahtoista lasta, mutta yhdenkään kanssa ei koskaan ole moisia ongelmia. Jos eivät suostu laittamaan vaatteita päälle, sitten kaapataan vaatteet ja lapsi kainaloon ja puetaan autossa. Ja näin ei siis ole edes tarvinnut tehdä kuin kerran per lapsi, jos sitäkään. Vähemmästäkin onneksi menee oppi perille.
Kommentit (6)
kun on noin huonosti kasvatettuja lapsia. Saavat omat perfectot lapsesi vielä huonoja vaikutteita.
Samaa mieltä kanssasi ap. Mulla kanssa onneksi vain yksi tälläinen kaveri jonka lapsi (6v.) lähtee aina huutaen ja itkien pois...Itse en anna lasten mesota kylässä enkä myöskään kotona ja aina on kiltisti oltu kylässä, puettu ja lähdetty kotiin.
Ihan sama onko kotona vai kylässä, ei siinä paljoa mahda. Eri asia jos on isompi lapsi, mutta kyllä meidän muksut on saaneet raivareita myös kylässä ja kaupoissa, ei pelkästään kotona. Luulen että en ole ainoa. Monesti meilläkin kun tuttavat ovat lähdössä, niin perheen lapset alkavat kiukuta, yleensä syynä kuitenkin on kesken jääneet leikit tai sitten lapset ovat vain väsyneitä. Ei siinä sen kummempaa. ei kai tuosta tartte hermoja menettää.
Muuten lapsi on erittäin kiltti ja hyväkäytöksinen, ei koskaan ole rikkonut missään mitään, saati satuttanut muita lapsia tai eläimiä...Mutta jokaiselle se heikko kohtansa suotakoon.
..so easy!