Miten käy, jos kirjoittaa työhakemukseen, että "haen tätä paikkaa, koska te-toimiston täti käski minun hakea tätä paikkaa".
Pääseekö haastatteluun? Tosin en kirjoita hakemukseen, että toivon pääseväni haastatteluun, vaan jätän sen lauseen vain kokonaan pois.
Kommentit (25)
Käy niin,että saat jatkaa kotona olemista ja tukien varassa elämistä .
Onneksi tukiasi leikataan pienemmiksi ja asumistukeasi vähennetään sekä sen ehtoja tiukennetaan niin paljon,ettei sinulla ole enää kotia missä oleilla.
Hallitus tekee hyvää työtä vähentääkseen ihmisten eriarvoisuutta .
Senkin sika! Miksi sukupuolitat ja kirjoitat, että TE-toimistossa on täti? Et voi tietää hänen sukupuoli-identiteettiään. Häpeä!
Surullisista rekrytoinneissa on se, että saan hakemuksen jossa lukee,että te toimiston pyynnöstä haen tätä paikkaa, lisätiedoissa, että olen tosi kuormittunut ja minulla on tulesvaivoja. Eli pyyntö älä palkkaa minua ja sitten kun en palkkaa, tulee puhelu Te toimistolta, miksi et palkannut.Mitä minun pitäisi siihen sanoa, haki kyllä, ei halua työtä tai en tavoita.Ja tiedän, että en vaan tavoita oikeita tyyppejä.
Eikö nyt ole ihan selvää, että ap ei tahdo paikkaa, mutta pelkää kariesta. Myös paikkaaminen voi olla epämiellyttävää.