Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanista tuli epävakaa ja syyttelevä hormonaalisen ehkäisyn myötä

Vierailija
29.08.2023 |

Pitkäaikainen tapailukumppani otti semmoisen implanttikapselin. Sen jälkeen meno on ollut tosi epätasaista. Itkee vähän väliä, räjähtelee mitä pienimmistä asioista, riitelee ihan mistä vaan ja mieliala vaihtelee laidasta laitaan miten sattuu. Jatkuvasti jotain outoja pelkotiloja.

Ennen meillä oli kivaa, nyt tuntuu että suhteessa ei ole juuri muuta kuin hänen tunteiden vuoristoratansa. Ei suostu keskustelemaan mistään oikeasti vaan jokainen keskustelu menee minun syyttelyyn ja anteeksipyytämisiin.

Olen koittanut olla kärsivällinen ja selvittää, mutta voimat alkaa loppumaan. Mistään ei voi puhua ja kaikkea saa varoa ettei vaan maailma taas mene vinoon. En jaksa enää.

Onko muilla ollut samanlaisia? Mikä avuksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan ottaa mitään implanttikapselia?

Vierailija
2/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin nuo hormonikapselit sopii ja taas toisille ei. Nyt pitäis naisesi kanssa jutella, että mitä tuo hormonaalinen ehkäisy on saanut aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei tuu vauvoja.

Vierailija
4/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille.

Vierailija
5/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan aika poistaa ehkäisykapseli? Kaikille nuo hormonaaliset ehkäisyt eivät vain sovi.

Vierailija
6/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin nuo hormonikapselit sopii ja taas toisille ei. Nyt pitäis naisesi kanssa jutella, että mitä tuo hormonaalinen ehkäisy on saanut aikaan.

Kun ei suostu keskustelemaan. Ei halua edes nähdä että tuo on vaikuttanut käytökseensä jotenkin, suuttuu heti jos edes yritän viedä keskustelua siihen suuntaan.

AP

Vierailija
7/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä ei nainen mulkun takia tekisi?

Vierailija
8/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei suostu keskustelemaan. Ei halua edes nähdä että tuo on vaikuttanut käytökseensä jotenkin, suuttuu heti jos edes yritän viedä keskustelua siihen suuntaan.

AP

Ei kai tuossa muuta ole tehtävissä kuin opettelet käyttämään kortsua. Sehän ongelma alunperin oli; sulla lurpsahtaa kun vedät kumin päälle. Olet ihan itse aiheuttanut ongelman ja itse voit sen korjata. Jos ikä riittää, voit myös hankkia sterilaation. Ehkäisy on yhtä lailla sinun vastuullasi kuin hänen. 

Vierailija
9/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, eikös se ollut miehen lompakko tai asema, joka naista houkuttaa? Näin nämä incelien narratiivit muuttuvat aina tilanteen mukaan.

Vierailija
10/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on surullista, kun naiset joutuu pumppaa noita hormonivalmisteita ja koko persoona voi muuttua siinä sivussa.

Vierailija
11/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei kai tuossa muuta ole tehtävissä kuin opettelet käyttämään kortsua. Sehän ongelma alunperin oli; sulla lurpsahtaa kun vedät kumin päälle. Olet ihan itse aiheuttanut ongelman ja itse voit sen korjata. Jos ikä riittää, voit myös hankkia sterilaation. Ehkäisy on yhtä lailla sinun vastuullasi kuin hänen. 

Ennen käytettiin ja hänen aloitteestaan tuli tämä.

AP

Vierailija
12/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Vierailija
13/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapseli pois ja kondomi tilalle. Tottakai hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa naisen käytökseen, sehän poistaa / häiritsee ovulaatiota eli naisen luonnollinen biologia poistetaan.

Vierailija
14/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa kävi aikanaan aivan samalla tavalla: ennen vakaasta ihmisestä tuli e-pillereiden myötä aivan epästabiili, ihan kuin eri ihminen. Hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen normalisoi tilanteen muutamassa viikossa.

Vierailija
15/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei tuu vauvoja.

Pillereillä voi testata sopiiko hormonaalinen ehkäisy. En ole kuullut kenenkään ottaneen jotain implanttikapselia.

Vierailija
16/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Erikoista. Itse kyllä huomasin pillereiden negatiivisen vaikutuksen mielialaan. Jostain syystä gynekologi oli vielä 80-luvulla sitä mieltä, ettei voi johtua pillereistä. Lopetin kuitenkin ja mieliala normalisoitui.

Vierailija
17/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ehkäiyä itse.

Vierailija
18/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, eikös se ollut miehen lompakko tai asema, joka naista houkuttaa? Näin nämä incelien narratiivit muuttuvat aina tilanteen mukaan.

Ei sen takia pilsua syödä vaan munan takia. Täältä tulee ohjus-leikin.

Vierailija
19/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ennen käytettiin ja hänen aloitteestaan tuli tämä.

AP

Älä sitten ole niin saatanan ärsyttävä. Sun takias hän sen teki, koska ei halua sinun lastasi vahingossakaan. Teillehän kävi vahinkoja, kun et viitsinyt käyttää kumia oikein ja koko ajan.

Vierailija
20/28 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy sekoittaa pään, kumppanivalinnan ja aiheuttaa lapsettomuutta. Ja moni vielä lihoo kaupan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme