nellan ja neten siskolle nimi?
ehdotuksia?pitäisikö olla samalla kirjaimella alkava?pojat alkavat molemmat eri kirjaimella,mutta pitäisikö tyttöjen nimissä jatkaa samaa linjaa?haluaisin vähän erikoisemman nimen,olen itse tykästynyt neelaan ja tavallisempaan nelliin...
Kommentit (8)
Niina siis tuli mulle otsikosta mieleen. Itse en väkisillä vääntäisi Ne -alkuista. Jo sama alkukirjain sitoo yhteen kivasti. ;)
Nelli ja Neela ovat minusta liian lähellä Nellaa.
Muita N:llä:
Noona
Noomi
Nikita
Muutama ehdotus:
Nenni
Nenne
Neili
Nemi
Naomi
Nonna
Nitta
Nita
Noria
Mutta minusta tytölle kävis ihan hyvin joku muukin kuin n- tai ne-alkuinen, jos kerran pojillakin on erilaiset nimet ;o)!!
tuli vaan mieleeni, että jos/kun Neela ja Nelli on molemmat aikalailla samanlaisia kuin Nella niin mitäs jos ne yhdistäs? tulis Neeli... harvinainen (5 tyttöä) ja kaunis niinkuin siskojensakin nimet :)
Noi Nellit, ja Neelat ja Neelit on ihan liian samanlaisia
kuin kaksi yllaolevaa. Maailma on taynna kauniita nimia ja jos perati kolmella sisarella on niin saman lainen nimi niinmielestani se osoittaa mielikuvituksen puutetta tai harkapaisyytta etta on pakolla vaantaa aivan samanalainen nimi.
Mieti muita samantyylisia joissa voi olla keskella ne e ja n mutta alku eri ettei mee liian sekavaksi esim Leona
-Nerissa
-Nea
-Nadja
-Natalia
-Nora
Tunnen yhden Needan ja mielestäni se on kiva ja harvinainen nimi.
Nessi sopisi loistavasti Nellan ja Neten siskolle - kaikilla olisi kaksi samaa kirjainta alussa, mutta omat viimeiset kirjaimet ja kaksoiskonsonantti keskellä.
Jostain tuli myös mieleen Neevi tai Neevia, joita ei näemmä ole annettu Suomessa kellekään, mutta Nevi ja Nevia ovat käytössä, joten ehkä nuokin kävisivät. Neevi sopisi siksi, että olisi kaikilla siskoksilla 5-kirjaiminen nimi, ja Neevia taas sointuisi joukkoon muuten vaan :-) Tosin niin sointuisi Neviakin.
Muita Ne-alkuisia
Neera
Neemi
Neve
Nesia