Työhaastattelu puhelimessa
Huomenna haastattelu puhelimessa! Jännittää... Vinkkejä? Aina ollut vain paikanpäällä.
Kommentit (33)
Voiko töitä saada oikeasti vain puhelinhaastattelun perusteella?
Niin tässähän kävi niin, että kukaan ei soittanut klo 10 vaikka näin sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko karenssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko karenssi?
En ole te-toimiston asiakas
Ärsyttää niin paljon. Tuhlasin koko aamun odottaen puhelua. Sitten ei kuulu kenestäkään mitään. Mitä tämä kertoo yrityksestä?
Ilmeisesti et ollut kiinnostava sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eli hyvin meni
Mulla on kerran ollut vastaava. Tyyppi sanoi puhelimessa ehkä siinä viiden minuutin kohdalla, että palkka on 9,20 tunti. Sanoin että kuulostaa olevan aika pieni ja varmaan jopa alle tessin. "Jos tää on sulle ongelma, ei meidän varmaan kannata jatkaa keskustelua".
Eli syy pitää puhelinhaastattelu oli vain tarkistaa, että sopiiko alipalkka vaiko ei. Jos ei, niin turha tuhlata aikaa.
Puhelimessa varmaan haluavat selvittää jotakin ennen varsinaista haastattelua. Nyt jos oharit vielä tuli, niin ehkä antaisin olla
No ei tuo vielä mitään. Mutta minulle on työnantaja kerran soittanut ja sanonut että haastattelee nyt.
Mulle soitettiin ja eka sanottiin vaan että noniin alahan kertoa itsestäsi ja osaamisestasi. Siinä sitten piti lennosta puhatöistä alkaa Puhuun
Höpö höpö. Mulla oli pomo, jota en kolmessa vuodessa tavannut ensimmäistäkään kertaa. Nykyisen pomon tapasin eka kertaa 1,5 vuoden jälkeen. Teamsillä hoituu asiat ihan yhtä hyvin kuin kasvokkain.