Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaatte, jos joku alkaa tivaamaan selitystä sille mikset vastannut puhelimeen

Vierailija
28.08.2023 |

Ja onko tuollainen ihan normaalia toimintaa? En mä ainakaan ole kysellyt muilta kuin lapsiltani, että mikset vastannut.. Kyse harrastuspiireissä tavatusta uudesta tuttavuudesta, joka on vähän turhankin innokas ystävystymään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse selitellä. Kun en vastannut niin en vastannut.

Ylipäänsä ihmiset selittelevät tekemisiä/tekemättä jättämisiä aivan turhaan kun kyse asioista jotka ei kuulu muille.

Hämmennyin niin, että vahingossa annoin selityksen. Mulle käy näin aika usein, kun joku käyttäytyy asiattomasti. Menee pasmat niin sekaisin, että en osaa puolustautua.

Ap

Vierailija
22/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urpo tuollaisia kyselee. Joku vähäjärkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse selitellä. Kun en vastannut niin en vastannut.

Ylipäänsä ihmiset selittelevät tekemisiä/tekemättä jättämisiä aivan turhaan kun kyse asioista jotka ei kuulu muille.

Hämmennyin niin, että vahingossa annoin selityksen. Mulle käy näin aika usein, kun joku käyttäytyy asiattomasti. Menee pasmat niin sekaisin, että en osaa puolustautua.

Ap

Ei sun tarvitse puolustautua. Opettele pitämään puolesi eli sanomaan esim: Ei kuulu sinulle. Nää oikeasti opetellaan.

Vierailija
24/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu puhelinta mukana / äänettömällä/ kiinni/nukuin jne.

Vierailija
25/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lapsiltanikaan heti ole kysymässä miks et vastannu. Kysyn mitä teet? Hyvä et on muutakin elämää kun puhelin kourassa.

Vierailija
26/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuttavia jotka aloittivat soittelemaan lapsilleni jos minä en heti vastannut.

Huom. nämä tuttavat OLIVAT. Eivät ole enää.

Vierailija
27/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvät siksi, koska kysyt sitä lapsiltasi. Koska se on matrix, heijastaa takaisin vähän. 

Vierailija
28/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tuollaiselle enää mitään milloinkaan vaan laitan blokkia.

Vierailija
29/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****uako se sulle kuuluu, on mun vastaus.

Vierailija
30/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä katsonut, josko joku olisi soittanut, ehkä ensi viikolla katson, kun se kuitenkin varmaan pitää laittaa lataukseen.

Vierailija
31/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä lapsiltanikaan heti ole kysymässä miks et vastannu. Kysyn mitä teet? Hyvä et on muutakin elämää kun puhelin kourassa.

En minäkään heti, mutta jos moneen tuntiin eivät vastaa niin kysyn.

Ap

Vierailija
32/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vielä yleisempää silloin, kun kännykkä alkoi olla melkein kaikilla. Ihan niin kuin sitä olisi pitänyt olla valmiustilassa vastaamaan olitpa missä vain. Yksi hulluimpia ilmiöitä joskus 1990-luvun puolivälin jälkeen oli se, että jos jonkun puhelin soi esimerkiksi kokouksessa, muut poistuivat huoneesta (esim. kokoustila). Aika nopeasti sitä opittiiin, että se poistuu, joka vastaa puhelimeensa.

Mutta joo, minä olen suihkussa, nukkumassa, puhelin jäänyt autoon tms. Kun soitan takaisin ja joku alkaa vänkäämään, että et vastannut silloin sanon, että en, mutta soitan nyt. Että mikä on asia.

Vierailija
33/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee puhelin äänettömälle, kun tulen töistä kotiin. Ainoa kenen numerot soi erikseen on mies ja lapsi, jos eivät ole kotona. Muille en ala selittämään miksi en vastaa.

Vierailija
34/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olin paskalla

Heh, sama tai siis setävainaa: "istuin pytyllä, maha kovana, ei meinannut millään irrota" :)

(veljensä, toinen setä lukitsi vastauksen :) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi