Euroopan etsityimpien listalla oleva Jan Salminen kertoo neljättä vuotta jatkuvasta pakomatkastaan: "Minulla ei ole Suomen poliisin kanssa mitään keskusteltavaa"
"Salminen otti itse yhteyttä toimittajaan ja antoi haastattelun MTV Uutisille, koska hän halusi kertoa syitä siihen, miksi hän ei ole tullut selvittämään asioitaan Suomen viranomaisten kanssa.
Voi kuulostaa hieman naiivilta, mutta pääsyy siihen, että en tule vapaaehtoisesti Suomeen on se, että poliisi piti täysin syytöntä ex-puolisoani "panttivankina" luvatun parin kuulustelupäivän sijaan noin viisi kuukautta. Ex-puolisoni elämä on pilattu, vaikka hänet on todettu syyttömäksi. Leima "vankilassa olleena henkilönä" seuraa häntä aina. Mielestäni poliisi toimi tässä tilanteessa kuin terroristi enkä neuvottele terroristien kanssa, Salminen sanoo."
Suomen poliisin toimintaa pitäisi tutkia tarkemmin. Ei syyttömiä saa rankaista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/euroopan-etsityimpien-listalla-olev…
Kommentit (9)
"Olen M o s t W a n t e d -listalla ainoastaan sen vuoksi, ettei juttu etene oikeudessa ilman minua, eivätkä porvarit saa korvauksiaan aiheutuneista vahingoista. Kun raha puhuu, siinä jäävät m u r h a a j a t ja h u u m e r i k o l l i s e t kakkosiksi. "
Demari?
Ai viisi kuukautta muka piti vankina? Eikö tuohon pidä saada tuomioistuimelta lupa, ei poliisi itse voi päättää pidätysajan pituutta?!
Kiinni jäit. Ei mikään ruudinkeksijä ole tämäkään.
Ei se mikään eksä ollut. Nainen oli pidätystilanteessa mukana ja volisi rakkauttaan.
Oikein hyvät perustelut. Puhumallahan näistä selviää. Eiku...
Ex eli tämä Pia Heikkilä avautuu maikkarin netissä. Kuvissa on tietenkin mikrofarkkushortsit..voi kiesus mitä juttuu...no nyt hän hankkii asunnon ja työpaikan jne.. oikeesti hei ? Mikä edelleen naisilla on elämässään pielessä ? Jos tilanne olisi toisin päin niinnkuinka moni mies mies roikkuisi kiinni rikollisessa vaimossaan noin... ?
On ihan mahoton sarjamurhaaja tai muu criminal mastermind kun syyttäjä vaatii euroopan etsityimmälle jopa hurjan vuoden verran ehdollista! Herää kysymys miksi tuota on pitänyt etsiä kissojen ja koirien kanssa kun ei sille vaadita edes oikeasti rangaistusta. Miksi tuolliseen tuhlataan valtavasti rahaa ja resursseja kun isku viivoittimella näpeille olisi kovempi rangaistus?
Helposti pystyy pakoilla.