Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet jotka ette halua omia lapsia, mikä siihen on syynä?

Vierailija
28.08.2023 |

?

Kommentit (25)

21/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua lapsia. Ne vain alistuvat siihen kun nainen alkaa vaatia liikaa eivätkä jaksa erota koska uuden naisen löytäminen olisi haastavaa. Anteeksi naiset, mutta tämä on totuus. 

No voi hitto, kun minä , velanainen, olen saanut pakit vauvakuumeisilta miehiltä. Miten mä tapasin miehen, joka ei halua lapsia?

Vierailija
22/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua lapsia. Ne vain alistuvat siihen kun nainen alkaa vaatia liikaa eivätkä jaksa erota koska uuden naisen löytäminen olisi haastavaa. Anteeksi naiset, mutta tämä on totuus. 

Onneksi on. 600e/kerta laajasta luovuttajakannasta.

https://www.fertimedica.pl/en/

Use of Donor Sperm for IVF or ICSI or IMSI

from 153 € tai Donor IUI - Includes a Choice of donor catalog, thaw treatment Sperm and Insemination

from 383 €

Donor Intrauterine Inseminatsiya- Repeat Next Day

from 128 €

=>https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/sofia/malinov-clinic

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun tuki puuttuu (pienet suvut ja minulta puuttuvat myös vanhemmat).

Mielenterveyssyyt (olen masennukseen taipuvainen, väsyn helposti ja tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa).

Urasyyt (sen kerran kun mt-asiat on kunnossa niin minulla on taipumusta työnarkomaniaan).

+ Hyvä että osaan edes itsestäni pitää huolen. Unohtelen helposti asioita ylikuormittuneena ja suoritan haamuna arkea päivästä toiseen. Pelkään, että olisin surkein isä ikinä. Sellainen "paikalla mutta ei läsnä" -isä.

Vierailija
24/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ihmeellä sellanen nyt onnistuis kun nykypäivän kranttumuijilla on minimivaatimukset miehelle 198cm pitkä, pörssiyhtiön johtaja, miesmalli, 30cm puolukkanuija, miljoonaomaisuus, harrastaa lentämistä jne. En täytä yhtäkään vaatimusta niin koita siinä sitten lapsia tehdä. 

Ja itse olet et minkään näköinen mies jolle ei oma taso kelpaa eli ei minkään näköinen nainen

Vierailija
25/25 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut koskaan lapsia mitenkään mielenkiintoisina.

Lisäksi planeetalla elää lähes 10 miljardia muutakin syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi