Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Kun tolla naisella on itselläänkin ainakin näpistysten muodossa rikoshistoriaa, niin kysyn että missä ajassa näpistys vanhenee? Eli milloin se ei enää vaikuta työnsaantiin jne? Varmaan ajaudun tälle Nooran tielle ensi vuoden puolella. Itse hän ainakin suhtautuu aika kevyesti tekosiinsa, joten ei kai se loputtomiin vaikuta. Ei ole ainakaan hänen uraansa vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Tulee väistämättä mieleen taannoinen nuorkokkareiden Schubak-kohu. Jos ette muista, niin Saul sanoi jotain. että "heikompi aines" lisääntyy kuin kanit ja lapsilisät pitää poistaa, koska ne kannustavat tähän.
Tämähän on se todellinen kokoomuslaisten ajattelutapa, ei tarvitse edes raaputtaa kovin paljon sitä Ralph Lauren - pintaa.
Joo, näitähän on. Mitenköhän kokkarit pärjäisi kun se "heikompi aines" ei siivoaisi, tekisi tehdashommia jne.
Kohta mehubaari vaihtaa omistajaa.
Raivon sinänsä ymmärtää kun vaimo silkkaa tyhmyyttään vasikoi ukon hämäräbisnekset kertomalla julkisesti pakasterahoista. Voi tulla pitkä tuomio jos siellä on tosiaan huumeita myyty vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tolla naisella on itselläänkin ainakin näpistysten muodossa rikoshistoriaa, niin kysyn että missä ajassa näpistys vanhenee? Eli milloin se ei enää vaikuta työnsaantiin jne? Varmaan ajaudun tälle Nooran tielle ensi vuoden puolella. Itse hän ainakin suhtautuu aika kevyesti tekosiinsa, joten ei kai se loputtomiin vaikuta. Ei ole ainakaan hänen uraansa vaikuttanut.
10- vuodessa, voi olla että pelkkä näpistys jopa aiemmin.
Noorahan kertoi tähtäävänsä pääministeriksi. Kannatetaan. Lisäksi Petteristä presidentti!
Liikuin nuorena hämäräporukoissa, mentiin kaverin kanssa asuntoihin, missä tuon näköiset ukot vetivät sohvapöydältä p i r i ä.
Petteristä presidentti niin Suomesta tulee maailman johtaja. Jos joku vastustaa niin Herra Presidentti vetää parit nokat ja laittaa tappouhkauksia menemään.
Vierailija kirjoitti:
Noorahan kertoi tähtäävänsä pääministeriksi. Kannatetaan. Lisäksi Petteristä presidentti!
😂 Ei hitto mikä egoisti. Ja millähän osaamisella ajatteli pääministerinä toimia? Politiikasta ei mitään käsitystä. Veikkaan että mehubaari menee konkkaan ja joutuu lopuksi taloudelliseen ahdinkoon nyt kun miehen hämäräbisneksetkin on tuotu päivänvaloon sieltä pakastimesta.
Jungle Juice Bar on saanut sen sadan tuhannen euron koronatuen lisäksi yli 1,3 miljoonaa euroa muita yritystukia. Mitähän näille rahoille on tapahtunut? Nostettu käteisenä ja ovat nyt siisteissä nipuissa Fagerströmien pakastimessa?
Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa
kanna minut metsään apinamies!
Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan
oisit mulle suurin apinamies, kenties!
Suurin apinamies!
Suurin apinamies!
Ei hieno käytös ihmisten maistu mulle laisinkaan
Viidakosta toisenlaisen tunteen saan
Uulla on hyvää, pula on syvä, ullakolla tekee sen
Suurin apinamies!
Ei hieno käytös ihmisten maistu mulle laisinkaan
Viidakosta toisenlaisen tunteen saan
Uulla on hyvää, pula on syvä, ullakolla tekee sen
Kanna minut metsään apinamies!
oisit mulle suurin apinamies!
Vierailija kirjoitti:
Jungle Juice Bar on saanut sen sadan tuhannen euron koronatuen lisäksi yli 1,3 miljoonaa euroa muita yritystukia. Mitähän näille rahoille on tapahtunut? Nostettu käteisenä ja ovat nyt siisteissä nipuissa Fagerströmien pakastimessa?
Ja silti työntekijöillä karmeat työolot
Vierailija kirjoitti:
Siis pesikö kansanedustaja mehufirmassa miehensä pimeästi tienaamia rahoja??!!
Siltä tuo valitettavasti vaikuttaa.
En ymmärrä tyhmiä kokkareita,.jotka ovat Nooran eduskuntaan äänestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei s**tana mikä jätkä. Instassa heti esittelyssä lukee "Kolmen lapsen isä ". Siinä onkin hyvää miehen mallia lapsille!
Onko niiden äidit tiedossa?
Paljonkohan noista lähes 1,5 miljoonan yritystuista livahti Nooran käyttämän shamaanin taskuun. Kunnon shamaani veloittaa huomattavasti enemmän kuin sen 160€/tunti minkä Noora on kertonut maksavansa.
Vierailija kirjoitti:
Fagerströmin pelleukko: "mun vaimo on mun omaisuutta, ja sille ei kukaan sano ilkeästi". Vihaa kiusaajia ja kehoittelee samalla jotakuta kyssaamaan itsensä.
Oi joi joi, Fagerströmin elämämsmakuisessa perheidyllissä miehet saavat olla miehiä ja naiset naisia ja Noora tietää paikkansa ja sen kuka on isäntä talossa!
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan noista lähes 1,5 miljoonan yritystuista livahti Nooran käyttämän shamaanin taskuun. Kunnon shamaani veloittaa huomattavasti enemmän kuin sen 160€/tunti minkä Noora on kertonut maksavansa.
Käytettiinkö 1,5 miljoonan yritystuet uuden pakastettavan hankintaan vai lailliseen yritystoimintaan?
Onko tuo ukko ollut pössypsykoosissa?