Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia

Vierailija
28.08.2023 |

ranttantan stoorit.

Kommentit (1854)

Vierailija
1061/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ukko ollut pössypsykoosissa?

Vierailija
1062/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tolla naisella on itselläänkin ainakin näpistysten muodossa rikoshistoriaa, niin kysyn että missä ajassa näpistys vanhenee? Eli milloin se ei enää vaikuta työnsaantiin jne? Varmaan ajaudun tälle Nooran tielle ensi vuoden puolella. Itse hän ainakin suhtautuu aika kevyesti tekosiinsa, joten ei kai se loputtomiin vaikuta. Ei ole ainakaan hänen uraansa vaikuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee väistämättä mieleen taannoinen nuorkokkareiden Schubak-kohu. Jos ette muista, niin Saul sanoi jotain. että "heikompi aines" lisääntyy kuin kanit ja lapsilisät pitää poistaa, koska ne kannustavat tähän.

Tämähän on se todellinen kokoomuslaisten ajattelutapa, ei tarvitse edes raaputtaa kovin paljon sitä Ralph Lauren - pintaa.

Joo, näitähän on. Mitenköhän kokkarit pärjäisi kun se "heikompi aines" ei siivoaisi, tekisi tehdashommia jne.

Vierailija
1064/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mehubaari vaihtaa omistajaa.

Vierailija
1065/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivon sinänsä ymmärtää kun vaimo silkkaa tyhmyyttään vasikoi ukon hämäräbisnekset kertomalla julkisesti pakasterahoista. Voi tulla pitkä tuomio jos siellä on tosiaan huumeita myyty vuosien ajan.

Vierailija
1066/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tolla naisella on itselläänkin ainakin näpistysten muodossa rikoshistoriaa, niin kysyn että missä ajassa näpistys vanhenee? Eli milloin se ei enää vaikuta työnsaantiin jne? Varmaan ajaudun tälle Nooran tielle ensi vuoden puolella. Itse hän ainakin suhtautuu aika kevyesti tekosiinsa, joten ei kai se loputtomiin vaikuta. Ei ole ainakaan hänen uraansa vaikuttanut.

10- vuodessa, voi olla että pelkkä näpistys jopa aiemmin.

Vierailija
1067/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorahan kertoi tähtäävänsä pääministeriksi. Kannatetaan. Lisäksi Petteristä presidentti!

Vierailija
1068/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin nuorena hämäräporukoissa, mentiin kaverin kanssa asuntoihin, missä tuon näköiset ukot vetivät sohvapöydältä p i r i ä.

Vierailija
1069/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteristä presidentti niin Suomesta tulee maailman johtaja. Jos joku vastustaa niin Herra Presidentti vetää parit nokat ja laittaa tappouhkauksia menemään.

Vierailija
1070/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noorahan kertoi tähtäävänsä pääministeriksi. Kannatetaan. Lisäksi Petteristä presidentti!

😂 Ei hitto mikä egoisti. Ja millähän osaamisella ajatteli pääministerinä toimia? Politiikasta ei mitään käsitystä. Veikkaan että mehubaari menee konkkaan ja joutuu lopuksi taloudelliseen ahdinkoon nyt kun miehen hämäräbisneksetkin on tuotu päivänvaloon sieltä pakastimesta.

Vierailija
1071/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungle Juice Bar on saanut sen sadan tuhannen euron koronatuen lisäksi yli 1,3 miljoonaa euroa muita yritystukia. Mitähän näille rahoille on tapahtunut? Nostettu käteisenä ja ovat nyt siisteissä nipuissa Fagerströmien pakastimessa?

Vierailija
1072/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa

kanna minut metsään apinamies!

Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan

oisit mulle suurin apinamies, kenties!

Suurin apinamies!

Suurin apinamies!

Ei hieno käytös ihmisten maistu mulle laisinkaan

Viidakosta toisenlaisen tunteen saan

Uulla on hyvää, pula on syvä, ullakolla tekee sen

Suurin apinamies!

Ei hieno käytös ihmisten maistu mulle laisinkaan

Viidakosta toisenlaisen tunteen saan

Uulla on hyvää, pula on syvä, ullakolla tekee sen

Kanna minut metsään apinamies!

oisit mulle suurin apinamies!

Vierailija
1073/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jungle Juice Bar on saanut sen sadan tuhannen euron koronatuen lisäksi yli 1,3 miljoonaa euroa muita yritystukia. Mitähän näille rahoille on tapahtunut? Nostettu käteisenä ja ovat nyt siisteissä nipuissa Fagerströmien pakastimessa?

Ja silti työntekijöillä karmeat työolot

Vierailija
1074/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pesikö kansanedustaja mehufirmassa miehensä pimeästi tienaamia rahoja??!!

Siltä tuo valitettavasti vaikuttaa.

Vierailija
1075/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tyhmiä kokkareita,.jotka ovat Nooran eduskuntaan äänestäneet.

Vierailija
1076/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei s**tana mikä jätkä. Instassa heti esittelyssä lukee "Kolmen lapsen isä ". Siinä onkin hyvää miehen mallia lapsille!

Onko niiden äidit tiedossa?

Vierailija
1077/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noista lähes 1,5 miljoonan yritystuista livahti Nooran käyttämän shamaanin taskuun. Kunnon shamaani veloittaa huomattavasti enemmän kuin sen 160€/tunti minkä Noora on kertonut maksavansa.

Vierailija
1078/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fagerströmin pelleukko: "mun vaimo on mun omaisuutta, ja sille ei kukaan sano ilkeästi". Vihaa kiusaajia ja kehoittelee samalla jotakuta kyssaamaan itsensä.

Oi joi joi, Fagerströmin elämämsmakuisessa perheidyllissä miehet saavat olla miehiä ja naiset naisia ja Noora tietää paikkansa ja sen kuka on isäntä talossa!

Vierailija
1079/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan noista lähes 1,5 miljoonan yritystuista livahti Nooran käyttämän shamaanin taskuun. Kunnon shamaani veloittaa huomattavasti enemmän kuin sen 160€/tunti minkä Noora on kertonut maksavansa.

Käytettiinkö 1,5 miljoonan yritystuet uuden pakastettavan hankintaan vai lailliseen yritystoimintaan?

Vierailija
1080/1854 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän