Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsettomuudesta...

Vierailija
20.12.2006 |

Tuosta toisesta ketjusta " innostuneena" aattelin alottaa ihan oman ketjun aiheesta...

Miten tämän ikuisen vauvakuumeen/lapsettomuuden kanssa pystyy elämään?!?! Niin kuin tuossa toisessa ketjussa joku kirjoittikin, että ei se tuska helpotu vaikka olisi yksi tai kaksi tai vaikka useampi lapsi (kuten meillä). Mä " sain" ehdottoman raskauskiellon kohta kaksi vuotta sitten, mutta silti uuden vauvan kaipuun tuska viiltää, välillä todella kovasti. Välillä joutuu ihan tosissaan nieleskelemään kyyneliä, kun näkee raskaana olevia naisia ja/tai ihan pieniä vauvoja...

Meillä sentään on lapsia, joista olen ikionnellinen. Kyse ei ole siitä. Mutta kun välillä suorastaan vituttaa tää raastava polte/tuska. Ja vielä lisä tuskaa tuottaa ymmärtämättömien mielipiteet... " sullahan on jo lapsia, olisit tyytyväinen" yms. Totta kai olen tyytyväinen/onnellinen ym., mutta kun se ei poista tätä tunnetta...

:..(

Oikein hyvät joulut ja uudet vuodet teille kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti ihan kamalaa!! miksi sitä lasta ei kuulu?? ensimmäinen raskaus alkoi todella helposti ja nyt ei millään. tämä on senkin takia inhottavaa, koska olemme miehen kanssa päättäneet ettemme puhu kenellekkään että yritämme toista ja nyt kun sitä toista ei kuulu niin tekisi mieli purkaa jollekkin!!!!! Kaikki, mummut ja papat ja ystävät vihjailevat jatkuvasti että joko te kohta sen toisen teette, tekisi mieli ruveta itkemään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla