Suomalaismies kuoli Alppien Mont Blancilla
Ei pitäisi suomalaisten mennä oikeaan luontoon, vaan pysyä suomalaisissa puupelloissa joissa palvelut ovat lähellä. Ei suomalainen pärjää oikeassa luonnossa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ranskalaismedia-isansa-kanssa-kiipe…
Kommentit (19)
Eikö toisessa uutisessa sanottu että nainen.
Kyllä ne pärjää, kunhan ottavat varoitukset tosissaan eivätkä ota hullunrohkeita riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Jää Nuuksio 2. :D
Erilaiset kohteet eli ei voi verrata. Eihän rantalomakohdettakaan voi verrata kaupunkikohteeseen
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin uutisista että kuollut on nainen. Kivivyöryistä oli varoitettu tiedotusvälineissä. Mont Blancilla on paljon kivivyöryjä. Mutta täytyyhän sitä mennä kiipeilemään, että voi kuvata someen omaa pärstää. Tyypillistä naisilta. Hei katsokaa mä kiipeilen.
Oli mies, joten tällä kertaa et päässyt haukkumaan naisia. 😀
Vierailija kirjoitti:
Onpa upeat maisemat tuossa videossa. Aika nihkeältä näyttää Lappi tuon rinnalla. 😲
Minusta Lappi on kauniimpi. Ei vuorten korkeus ole mikään mittari sille miten kaunis joku paikka on. Oletko koskaan käynyt Lapissa? Erämaavaelluksella ruska-aikaan?
Kaksi vaihtoehtoa. Osa tiedostaa kuolevansa tai sen mahdollisuuden. Menee kuolemaan vuorille, jos niin käy, monille käy niin siellä. Osa taas on jotenkin suggestoitunut (alkoholi?), mielikuvat ja päämäärät, laittaa mielestään pois riskit suureksi osaksi. Jos kokee pakottavaa tarvetta mennä, kuin hypnoosi. Ellei riko hypnoosia. Mikä on kolmas selitys, ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa upeat maisemat tuossa videossa. Aika nihkeältä näyttää Lappi tuon rinnalla. 😲
Minusta Lappi on kauniimpi. Ei vuorten korkeus ole mikään mittari sille miten kaunis joku paikka on. Oletko koskaan käynyt Lapissa? Erämaavaelluksella ruska-aikaan?
Me olemme aina boikotoineet Lappia, koska ovat äärimmäisen äärimmäisen raakoja ja julmia eläinrääkkääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin uutisista että kuollut on nainen. Kivivyöryistä oli varoitettu tiedotusvälineissä. Mont Blancilla on paljon kivivyöryjä. Mutta täytyyhän sitä mennä kiipeilemään, että voi kuvata someen omaa pärstää. Tyypillistä naisilta. Hei katsokaa mä kiipeilen.
Ei siis olekaan mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis olekaan mies?
25v mies kyseessä. Älä lue tuon íncelin kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis olekaan mies?
Ensin uutisoitiin (STT) että menehtynyt olisi ollut nainen, mutta se oli väärää tietoa ja nyt on korjattu hänen olevan mies.
Niin no, eihän näistä nykyisin tiedä kumpia ovat.
Onpa sairaita kommentteja. Miettikää nyt vähän. Nuori ihminen juuri kuollut ja heittelette täällä tuollaista sontaa ja ties mitä oletuksia uhrista.
Toivottavasti kukaan kuolleen omaisista ei lue näitä. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sairaita kommentteja. Miettikää nyt vähän. Nuori ihminen juuri kuollut ja heittelette täällä tuollaista sontaa ja ties mitä oletuksia uhrista.
Toivottavasti kukaan kuolleen omaisista ei lue näitä. Hävetkää.
Ei täällä ole mitään oletettu vaan kerrottu se mitä luettu tapauksesta uutisista. Häpeä itse. kouhkaamisestasi, muka hauska, alatyylistä vitsailla.
Suomalaisten kannattaa pysyä kaupungissa missä saa tilattua woltilla näppärästi safkaa himaan.
Jos haluat turvallisesti käydä korkealla ota mukaan muutaman kympin happisaturaatio mittari. Jos lukema on alle 80 niin heti nopeasti alas. Omani oli mount everestillä 62 ja tosi kiire alas.
Monte Bianco on kaunis paikka kuolla. Olen vähän kateellinen.