Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi, kun työnantaja uhkailee

Vierailija
27.08.2023 |

varoituksilla koko ajan? Työmaalla kyttää koko ajan selän takana ja vahtii jokaista liikettä. Ensin jankutti koko ajan "Kohta tulee kirjallinen varoitus." Siihen puututtiin liiton kautta, mutta uhkailu jatkui sanoilla: "Tästä tulee vakavia seurauksia." Yritän jaksaa töissä ja olisi pakko jaksaa, mutta en saa enää nukuttua ja ahdistaa. Viimeksi perjantaina mestari sanoi: "Sä tiedät mitä sulle käy." On vain sana sanaa vastaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kokoajan nauhoitus päällä puhelimessa, ja käyttäydy asiallisesti.

Ota liittoon yhteyttä heti maanantaina.

Vierailija
2/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pikkupoika orpon paikallista sopimista, pitää nöyrtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kokoajan nauhoitus päällä puhelimessa, ja käyttäydy asiallisesti.

Ota liittoon yhteyttä heti maanantaina.

En voi pitää puhelinta työmaalla. Liitto tuntuu olevan hampaaton, mitään ei tapahdu vaikka tieto on mennyt ylemmäs.

Vierailija
4/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika työnantaja!

Vierailija
5/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siillä on nyt hallituksen lupa tehdä mitä huvittaa. Etkä voi lakkoillakkaan enää tai tulee ruoskaa päähän.

Vierailija
6/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä varoitukset olisivat siis tulossa?

Onko syyt keksittyjä vai onko näihin mahdollisiin varoituksiin olemassa oikea syy?

Vierailija
7/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saanut putinilta oppinsa.Eikös se samanlaisia horise päivästä toiseen?

Vierailija
8/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa, jos joku sattuisi Sinutkin huolimaan.

Vierailija
9/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syyt keksittyjä vai onko näihin mahdollisiin varoituksiin olemassa oikea syy?

Keksittyjä syitä. Syy on siinä, että olen jo yli kuusikymmentä ja saan kaikki ikälisät. En saisi edes selkää oikaista työn lomassa, heti hyökätään uhkailemaan. Ihan keksittyjä väitteitä, etten muka tee mitä määrätään yms.

En tässä iässä saa muutakaan työtä.

Vierailija
10/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa kytätään kokoajan selän takana?.itse ahdistuisin moisesta jo niin paljon että tekisin varmasti jo sen takia paljon virheitä.

Vierailija
11/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksittyjä syitä. Syy on siinä, että olen jo yli kuusikymmentä ja saan kaikki ikälisät. En saisi edes selkää oikaista työn lomassa, heti hyökätään uhkailemaan. Ihan keksittyjä väitteitä, etten muka tee mitä määrätään yms.

Anna noiden olla, jos työnantaja irtisanoo laittomasti niin sen voi sitten riitauttaa ja viedä oikeuteen.

Vierailija
12/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kirjallisena virheet, koneella kirjoitettuna paperille. Joka kerralla. Sano ettet saa selvää muuten, mitä hän tarkoittaa tarkemmin. Ja tutki ne, selvitä. Sano että lopettaa jatkuvan uhkailun, että hän aiheuttaa ahdistusta käytöksellään. Aina voi irtisanoutuakin. Miksi hänen pomo antaa tehdä näin? 

Vierailija
13/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kirjallisena virheet, koneella kirjoitettuna paperille. Joka kerralla. Sano ettet saa selvää muuten, mitä hän tarkoittaa tarkemmin. Ja tutki ne, selvitä. Sano että lopettaa jatkuvan uhkailun, että hän aiheuttaa ahdistusta käytöksellään. Aina voi irtisanoutuakin. Miksi hänen pomo antaa tehdä näin? 

Pomo tuijottaa vain numeroita. Olen toki "kallis" mies, kun on ikälisät yms.

Vierailija
14/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko talossa asuva joka tekee noitä töitä, vai yritätkö sepittää jotain?

kyllä pikku kakaratkin uhkailevat, kasvattajan toimesta, eräissä paikoissa talossa asuvia vain siksi että nämä puuttuvat enemmän ja vähemmän alaikäisen käytöshäiriöihin ja inhottavuuksiin.

itse hankin partiota asuntoon kertomaan ettei tuollainen häirintä muille jatku. ne asiat menevät alioikeuteen riita-asiana.

kakara ei tuolla lailla häiriköi muita.

Vierailija
15/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napauttaisin pomoa nokkaan mutta sen verran vain että oppii eikä pysty siitä syytettä nostamaan ja sanoisin että pidä firmas ja lähtisin menee :)

Vierailija
16/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo pahoinpitelyllä uhkailu kyllä monesti toimii, mutta vaatii myös toimintakykyä

Jos et osaa noudattaa neuvoja, teet niinkuin itse parhaaksi näet.

Vierailija
17/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kusi- tai paskapelti ja jätä ne siat. Ansaitset paremman työpaikan.

Vierailija
18/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy olen NIIN UUPUNUT en jaksa enää 😫

Ap

Vierailija
19/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa ahdistusta😆🤣

Vierailija
20/58 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole eläkkeellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi