Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMAS lapsi etäännytti meidät lopullisesti(?) toisistamme?

Vierailija
20.12.2006 |

Kahden ensimmäisen lapsen jälkeen suhteemme toimi vielä, vaikka mies ei kotona paljoa viihtynytkään eikä kotitöihin ole koskaan osallistunut.

Nyt on aina töitä ja muita menoja, minä teen kotona kaiken Aina Yksin. Ja tuntuu usein etten jaksa.

Vauva on suuritarpeinen lapsi, kova itkemään ja kiukkuamaan. Ikää vauvalle 6kk. Isommatkin ovat vielä taaperoikäisiä.

Olen usein hirvittävän väsynyt, enkä jaksa tuntea miestä kohtaan enää oikein mitään. Nukumme toisinaan samassa sängyssä, siinä se. Joskus jos mies on kotona, surffaa netissä, puhuu puhelimessa työasioita tai huudattaa televisiota (lasten äänten yli). Komentaa ja karjuu lapsille kun hilluvat, tai nukkuu sohvalla kuulematta ja näkemättä mitään.

Luulenpa että tämä kolmas lapsi, joka suunnittelematta tuli, oli viimeinen naula tähän arkkuun. Rajat ne on munkin jaksamisella. Kun ei enää jaksa tunteakaan mitään. Lapsia toki rakastan väsymyksestä huolimatta.

Onko muille käynyt näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tekemättä kun tulen. Lähes aina. Sitten kiireellä alan tekemään lasten iltatoimia ym. kun olen jossain käynyt.

ap.

Vierailija
22/24 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tuossa tapauksessa pyytää miestä avuksi niihin iltatoimiin ym., sanoa vaan että viitsisitkö tehdä tuon tai tuon kun en itse millään ehdi kaikkea.

Vierailija:

Ne on tekemättä kun tulen. Lähes aina. Sitten kiireellä alan tekemään lasten iltatoimia ym. kun olen jossain käynyt.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on VARMASTI raskasta 3 pienen kanssa, mutta yritä asennoitua siten, että aika kuluu eteenpäin - jo parin vuoden päästä (tuntuu nyt pitkältä, mutta ei se sitä ole - kärsivällisyyttä!) tilanne ja arki helpottaa, ja jaksaa taas alkaa tuntea = ) - tuntea rakkautta miestäsi ja lapsiasi kohtaan. Nyt se on vain sitä selviytymistä arjesta.

Aika aikaansa kutakin! Säilytä mielessäsi se selkeä päämäärä mihin haluat - jos se on hyvä parisuhde miehesi kanssa, ja nämä lapset (ehjässä kodissa) isompina ja helppohoitoisempina, kulje sitä kohti! Älä tee mitään sellaisia ratkaisuja silkasta väsymyksestä joita myöhemmin katuisit!

VOIMIA!

Vierailija
24/24 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi miehelle tosi hyvää olla viikonloppu yksin lasten kanssa. Pärjää kyllä kun on pakko. saisit levätyä ja selvitettyä ajatuksiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi