Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonteiden eroavaisuus on iso ongelma

Vierailija
27.08.2023 |

Mieheni ei reagoi mihinkään, ei mihinkään. Kun Venäjä lähti sotaretkelle Ukrainaan, sanoin miehelleni, että nyt taitaa olla tosi kyseessä, hän siihen...hmmm. Kun katsottiin Euroviisuja ja Käärijä sijoittui hyvin, minä "riehaannuin", hän siihen...hmmm. Kun Persujen vaalitulos selvisi, sanoin, VOI HELVETIN HELVETTI, hän siihen...hmmm. Ja nyt minua ottaa tuo rauhallisuus niin päähän että grrrrr !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ano Turtanen .. presidentiksi ..

Vierailija
2/5 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteet ja temperamentit on mitä on.

Ei se siitä ärsyyntymällä muuksi muutu. Joko opettelet arvostamaan erilaisuutta tai sitten etsit kaltaisesi tunnehumppaajan.

Itse olen tuollainen lehmänhermo ja minulle kaikki tunnekiihdyttely näyttää lähinnä uskomattoman lapselliselta, varsinkin jos se on jotain negatiivissävyistä möykkäämistä olemattoman kokoluokan asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen kirjaa, ja ilmeisesti, kun miehesi seuraa sinua, näyttää kun fretti olisi steroidessa. Se pyörii ja pyörii ympäriinsä, mutta miehesi ei oikein tajua mitä se tekee.

T. Fretti

Vierailija
4/5 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteet ja temperamentit on mitä on.

Ei se siitä ärsyyntymällä muuksi muutu. Joko opettelet arvostamaan erilaisuutta tai sitten etsit kaltaisesi tunnehumppaajan.

Itse olen tuollainen lehmänhermo ja minulle kaikki tunnekiihdyttely näyttää lähinnä uskomattoman lapselliselta, varsinkin jos se on jotain negatiivissävyistä möykkäämistä olemattoman kokoluokan asioista.

Sinulla taitaa EKG-käyrä näyttää pelkkää viivaa tai sitten muuten vaan päästäsi vialla ja mutterit hukassa.

Vierailija
5/5 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin eilen kirjaa, ja ilmeisesti, kun miehesi seuraa sinua, näyttää kun fretti olisi steroidessa. Se pyörii ja pyörii ympäriinsä, mutta miehesi ei oikein tajua mitä se tekee.

T. Fretti

Ei vätys yleensäkään reagoi muuhun kuin pillunhajuun ja nälkään !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä