Kohteliaisuudet suurista rinnoistasi
Kommentit (13)
On niitä kauniiksi kehuttu, ja sen olen lopulta itsekin uskonut. Nuorena tyttönä häpesin (miksiköhän?) kun tajusin kuinka niitä tuijoteltiin, aikuiset miehet varsinkin. Onneksi aviomieheni tykkää, että ne ovat esillä, ja että jopa niitä "esittelen" esimerkiksi sukulaisten ja tuttujen kanssa saunoessa. Viimeksi tosin mukana oli 15-vuotias sukulaispoika, joka selvästi hämmentyi tädin runsaasta varustuksesta. Ja niin minäkin, sillä poika oli jo selvästi miehen mitoissa. Mutta eihän siinä ollut mitään epäluonnollista.
Miten noin pienellä naisella voi olla noin isot rinnat.
Onko noi aidot???? Baarissa känniläisen kommentti
Moni on kehunut muijani tissejä. No on ne kyllä todella hyvät F80 luomutissit. Niitä ihana nuolla, imeä, puristella ja välillä päästää spermatkin niiden päälle.......
Kohteliaisuus on vähän huono sana tähän.
Kohteliaisuudet tulevat puolitutuilta ja ovat luokkaa nätti paita. Toivon että tissejäni kommentoivat vain ne joiden kanssa olen intiimissä suhteessa.
Miksi isoja pitäisi ihailla? Kauniit pyöreät pienemmät ovta kauniimmat, mutta makuasia.
Pienet rinnat ovat kauniita. Isot ovat todella harvoin kauniita, ne ovat vain isoja.
Keskustelu ei koskenut pieniä rintoja, mutta niin sitä taas tultiin puhumaan asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ei koskenut pieniä rintoja, mutta niin sitä taas tultiin puhumaan asian vierestä.
Pienirintaiset/pienirintaisten miehet alkoi hehkuttaa pieniä rintoja, vaikka aihe muuta.
Jeesus mitkä meloonit, samalla kun puristeli kaksin käsin toista rintaani.
Oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat ovat mielestäni kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Niin jos joku keski-ikäinen n. 34-46-vuotias erittäin oikein povekas sinkkuneitonen tulisi luokseni vaikkapa kahville, niin mieluusti voisin samalla kehua rintoja! Olen itse runsas nelikymppinen akateeminen miesolio ja tulen toimeen kohtuullisesti, mutta tuollainen kedon kaunein rintava kukkanen piristäisi arkea mukavasti ja sitten tulisi myös helpommin lähdettyä mökille.
Joten rantojenkeijo@gmail.com osoite on, jonne viehkeän kainon ujohkosti voit kirjoittaa minulle vaikkapa pienen novellin tai sitten sopia ehkäpä treffit myöskin. Joten kirjoittelemisiin, oi kaikki neitokaiset, joille on rintamusta siunaantunut reippaanlaisesti ja kaipaat niitä kehuvaa miestä rinnallesi. Tai siis yksi kyllä riittää, mutta lupaan vastata kaikille!
"Haluaisin leipoa noita vähän."