Putinvastaiset vanhat kaverit rajan takaa varoittivat
että rysseli valmistelee ydinkokeita Alakurtin alueella. Virallisen tiedotuksen mukaan tarkoituksena on testata uusia kobolttipommityyppejä, mutta varsinainen motiivi on saastuttaa Suomen maa-alueita. Tämä tieto on peräisin Pietarin valtionyliopistolla työskenteleviltä tutkijoilta, joiden mukaan Putte on rekrynnyt (pakottanut) fysiikan ja matematiikan opiskelijoita "sotateolliseen kehitysohjelmaan".
Kommentit (8)
Koska Venäjästä on kysymys voi tämä väite hyvin pitää paikkansa.
Mikään epäinhimillinen ei ole venäläiselle vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä jätkä tietää, että se ei ole Leningradin oblast joka eniten myrkyttyy?
Odottavat sopivaa säätä. Saasteet kulkeutuvat tuulen mukana.
Mun put in vastaiset vanhat biologikaverit Moskovan yliopistolta varoittivat, että venäläi set ovat kehittäneet koronasilakoita, jotka uivat vain Suomen kalastusalueella. Uuden tyyppistä koronaa ovat istuttaneet näihin silakoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun put in vastaiset vanhat biologikaverit Moskovan yliopistolta varoittivat, että venäläi set ovat kehittäneet koronasilakoita, jotka uivat vain Suomen kalastusalueella. Uuden tyyppistä koronaa ovat istuttaneet näihin silakoihin.
Sama!
Mutta ovat kehittäneen vain Suomessa viihtyvän villisikalajikkeen, joka hyökkää laumoissa ihmisten kimppuun ihan kaupungeissakin! Ajatelkaa!
Vierailija kirjoitti:
Sotket asioita. Silak = venäjäksi (flunssainen) lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen riski, kun tuuli voi yhtäkkiä kääntyä tai tuuli kulkee eri ilmakehän kerroksissa eri suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen riski, kun tuuli voi yhtäkkiä kääntyä tai tuuli kulkee eri ilmakehän kerroksissa eri suuntaan.
Kerro se niille.