Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus? +40 vuotiaana olisi vielä kysyntää miesten osalta

Vierailija
27.08.2023 |

Luin yhdestä ketjusta että jos nainen eroaa nelikymppisenä ei enää ole parisuhdemarkkinoilla kysyntää.

Itse erosin pitkästä liitosta. Ja olen yllättynyt, että miehet edelleen ovat kiinnostuneita.

Esimerkiksi ollessani kaupassa, tuntematon mies pysäytti minut ja kehui vartaloani ja ulkonäköäni ja pyysi treffeille. En tosin mennyt. Aluksi luulin, että mies oli humalassa, mutta ei ollutkaan.

Myös palkkaamani PT pyysi minut treffeille kanssaan. En mennyt koska en halunut syödä ns kuormasta

Baariin jos menen niin ihan kaikenikäiset lähestyvät.

En usko, että olen poikkeus. Kyllä muitakin nelikymppisiä naisia on, joilla on vielä kysyntää, ja en nyt puhu mistään seksisuhteista, vaan ihan parisuhteesta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia houreita tänäaamuna klo 13

Vierailija
2/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeus. Kauniit naiset halutaan parisuhteeseen iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia houreita tänäaamuna klo 13

Sinulle voi tulla yllätyksenä että vaikka omassa elämässäsi ei ole jotakin tapahtunut, se on voinut silti tapahtua jollekin muulle. Vähän kuin lottovoittaja, kukaan ei ole sellaiseen törmännyt, mutta kyllä niitä silti on.

Jos luulet, että ihan kaikki nelikymppiset naiset ovat rumia ja lihavia, olet vain tyhmä. Kyllä ihan joka ikäryhmässä on myös kauniita ja seksikkäitä ihmisiä

Vierailija
4/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäisiä upeita naisia on liikuntaryhmät pulloillaan.