Olen sanonut tutulle että en tällä hetkellä voi tavata, silti laittaa viestiä ja soitti eilen yöllä!?
Kyselee silti milloin tavataan ja soitti eilen keskellä yötä. En vastannut koska olin nukkumassa. Tuntuu siltä, että rajojani ei kunnioiteta. Haluaa vaan päästä pöksyihini, siitä tuossa suhteessa on muutenkin ollut kyse.
Kommentit (39)
Jos sulla oli puhelin äänettömällä etkä heräänyt, niin mikä ongelma?
Kysyä saa, miksi ihmeessä siitä hermostut?
Blokkaa vaikka numero, niin ei enää häiritse sua koskaan.
En ehkä halua häntä elämääni, en kaipaa tollasta sekoilua. Lisäksi kun olen pari kertaa viesteissä sanonut etten voi tavata, vastaukset häneltä olleet vähän tympeitä:
Aha (nauruhymiö), tai
Ok
Sen sijaan, mulla on muita tuttuja jotka torjunnankin yhteydessä osaa vastata kivasti.
Siksi epäröin tuota ihmissuhdetta nyt entistä enemmän, kenen tekee mieli tollasten tympeiden aha ja ok viestien jälkeen ehdottaa tapaamista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut äänettömällä eli heräsin. Mutta en halunnut vastata koska ei ollut sopiva aika soittaa. Ja ensimmäinen tunne oli lähinnä hätä, koska pelkäsin että jolleki läheiselle vaikka sattunut jotain. Ei kukaan normaalisti soita yöllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut äänettömällä eli heräsin. Mutta en halunnut vastata koska ei ollut sopiva aika soittaa. Ja ensimmäinen tunne oli lähinnä hätä, koska pelkäsin että jolleki läheiselle vaikka sattunut jotain. Ei kukaan normaalisti soita yöllä.
Ap
Sillä oli pallit sinisenä, ja nousuhumala päällä, joten ihan varmasti hänelle oli sopiva aika soittaa ja ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä halua häntä elämääni, en kaipaa tollasta sekoilua. Lisäksi kun olen pari kertaa viesteissä sanonut etten voi tavata, vastaukset häneltä olleet vähän tympeitä:
Aha (nauruhymiö), tai
OkSen sijaan, mulla on muita tuttuja jotka torjunnankin yhteydessä osaa vastata kivasti.
Siksi epäröin tuota ihmissuhdetta nyt entistä enemmän, kenen tekee mieli tollasten tympeiden aha ja ok viestien jälkeen ehdottaa tapaamista?Ap
Miten tuohon vastataan kivasti?
-ohis
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha (nauruhymiö), tai
OkSen sijaan, mulla on muita tuttuja jotka torjunnankin yhteydessä osaa vastata kivasti.
Siksi epäröin tuota ihmissuhdetta nyt entistä enemmän, kenen tekee mieli tollasten tympeiden aha ja ok viestien jälkeen ehdottaa tapaamista?Ap
-ohis
Voit pohtia sitä, en ala opettamaan ihmisiä joiden sosiaaliset kyvyt ei riitä tuon tajuamiseen itse. Olen tottunut paljon parempaan ihmissuhteissa kuin tuollaisiin ok ja aha tyylisiin itsekkäisiin vastauksiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha (nauruhymiö), tai
-ohisVoit pohtia sitä, en ala opettamaan ihmisiä joiden sosiaaliset kyvyt ei riitä tuon tajuamiseen itse. Olen tottunut paljon parempaan ihmissuhteissa kuin tuollaisiin ok ja aha tyylisiin itsekkäisiin vastauksiin.
Ap
Selvä, tuskinpa hän multa sen ihmeempiä vastauksia edes kaipaa 😅
no jos kirjoitat, että et voi tällä hetkellä tavata, niin se hetki ei ole kovin pitkä. JOs et halua tavata häntä lainkaan, kerro ettet halua tavata lainkaan. Jos haluat vaikka vapaan kuukauden hänestä, kerro se hänelle. Älä käytä rivien välejä.
Vierailija kirjoitti:
no jos kirjoitat, että et voi tällä hetkellä tavata, niin se hetki ei ole kovin pitkä. JOs et halua tavata häntä lainkaan, kerro ettet halua tavata lainkaan. Jos haluat vaikka vapaan kuukauden hänestä, kerro se hänelle. Älä käytä rivien välejä.
Sosiaalisen älykkyyden puutetta jos kerta toisensa jälkeen pommittaa toista vaikka toinen on kieltäytynyt jo monesti. Suhteen tulee olla vastavuoroinen.
Ap
Sanpt, että jos et lopeta niin estät hänen numeron. Tai teet sen heti (kuten minä tekisin.)
AP ilmoittaa tympeästi, ettei ehdi/halua nähdä, ja siihen pitäisi vastata kivasti? Wtf?
Vierailija kirjoitti:
AP ilmoittaa tympeästi, ettei ehdi/halua nähdä, ja siihen pitäisi vastata kivasti? Wtf?
Viestini eivät ole olleet tympeitä. Mistä niin päättelit?
Ap
Ap, pyydät holhoojaasi laittamaan puhelimeen eston tuolle tyypille ja kiellät asuntolan valvojaa päästämästä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestini eivät ole olleet tympeitä. Mistä niin päättelit?
Ap
Ihan siitä, miten kirjoittelet täällä.
Hyvä ettet vastannut.Jos mies soittaa yöllä klo 01 niin sillä on mielessä vain yksi asia.
Soitti klo 1 yöllä. Kuka tekee noin puolitutulle joka on juuri muutama päivä sitten sanonut ettei voi tavata?
Ap