Rakastin miestä ja ero sattui jäätävästi
Nyt kun viettää rauhallista sunnuntaiaamua yksin, ilman krapulaista ja ahdistunutta miestä sohvalla, tajuan miten hyvin kaikki onkaan. Pääsin eroon mt-ongelmaisesta alkoholistista. Hyvä mä!
Kommentit (18)
Läheisriippuvaisten tukiryhmään siitä hushus.
Loistava uutinen sinulle!
Kaikenlainen alistava, toksinen ja omaa elämää haittaava käytös ja vaikutus parisuhteessa ei ole ok.
Mielummin on yksin. Keskittyy omaan hyvinvointiinsa. Opiskelee vaikka uutta. Minäkin olin parissa todella toksisessa parisuhteessa, joissa hoidin käytännössä kaikki kulut, kotityöt ja samalla ajoin itseni masennukseen. Nykyään olen onnellisessa suhteessa jossa mies kohtelee kuin kuningatarta💋
Keskity itseesi, kaikkea hyvää jatkoon!
Tiedän tunteen.
Onni siitä, että on saanut nukuttua hyvin, koska mies ei ole kolistellen kömpinyt kotiin aamuyöstä.
Ei tarvitse viettää päivää yrittäen vältellä haisevan krapulajaakon lähentely-yrityksiä.
Älkää naiset kuvitelko, että voitte muuttaa miehiä. Noi alkoholista riippuvaiset mentaalitapaukset EIVÄT koskaan muutu. Pelastakaa itsenne. Älkää ainakaan tehkö lapsia vajakkien kanssa.
Sama olis edessä, en vaan tiedä miten onnistuu rahallisesti. Eikä ole kyseessä mikään talon myyminen, on tilanteita missä oikeasti voi olla sidoksissa toiseen rahan takia.mistään elintasojutuista ei kyse. Mut pääasia kai olis olla onnellinen eikö niin et 5% ajasta ok, 95% tuskallista. Eilenkin kuullut niin pahoja sanoja ettei mitään järkeä, päälleni kaadettu ties mitä jne. Onneksi suomessa sosiaaliturvajärjestelmä ok niin jospa täs uskaltaisi vaan lähteä, tuilla en ole koskaan elänyt mut konkurssi tulee jos tästä lähden ja sitten tarviin apuja.
Eikä tarvii hakea sille kaupasta tasoittavia oluita!!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen.
Onni siitä, että on saanut nukuttua hyvin, koska mies ei ole kolistellen kömpinyt kotiin aamuyöstä.
Ei tarvitse viettää päivää yrittäen vältellä haisevan krapulajaakon lähentely-yrityksiä.
Ekana avoin kans ovet, niin hirvee viinan käry, viskipulloja ja kaljatölkkejä pöytä täynnä, hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen alistava, toksinen ja omaa elämää haittaava käytös ja vaikutus parisuhteessa ei ole ok.
Mielummin on yksin. Keskittyy omaan hyvinvointiinsa. Opiskelee vaikka uutta. Minäkin olin parissa todella toksisessa parisuhteessa, joissa hoidin käytännössä kaikki kulut, kotityöt ja samalla ajoin itseni masennukseen. Nykyään olen onnellisessa suhteessa jossa mies kohtelee kuin kuningatarta💋
Keskity itseesi, kaikkea hyvää jatkoon!
Sairas suhde tuokin. Ei parisuhteessa toisen pidä kohdella toista kuin kuninkaallista. Se ei ole mitään tasa-arvoa. Tuohan nimenomaan on toksista ja alistavaa touhua.
Vierailija<br />
kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Keskity itseesi, kaikkea hyvää jatkoon!Sairas suhde tuokin. Ei parisuhteessa toisen pidä kohdella toista kuin kuninkaallista. Se ei ole mitään tasa-arvoa. Tuohan nimenomaan on toksista ja alistavaa touhua.
Se oli vertauskuva siitä kuinka mies arvostaa minua. Samalla minä pidän häntä kuninkaanani. Olemme nimenomaan tasaveroisia. 😍 Ei kannata vetää toisten kommenteista mutkia suoriksi.👍🏼😊
Vierailija kirjoitti:
Sama olis edessä, en vaan tiedä miten onnistuu rahallisesti. Eikä ole kyseessä mikään talon myyminen, on tilanteita missä oikeasti voi olla sidoksissa toiseen rahan takia.mistään elintasojutuista ei kyse. Mut pääasia kai olis olla onnellinen eikö niin et 5% ajasta ok, 95% tuskallista. Eilenkin kuullut niin pahoja sanoja ettei mitään järkeä, päälleni kaadettu ties mitä jne. Onneksi suomessa sosiaaliturvajärjestelmä ok niin jospa täs uskaltaisi vaan lähteä, tuilla en ole koskaan elänyt mut konkurssi tulee jos tästä lähden ja sitten tarviin apuja.
Kyllä sä selviät. Itseäni pelotti, mutta hyvin ollaan lasten kanssa pärjätty. Jokainen päivä, ilman nimittelyä ja henkistä väkivaltaa, on hyvä päivä. Hymyilen aamuisin kun tiedän, ettei exä pääse enää kotiini sotkemaan ja sekoilemaan.
Moro ja näkemiin ainoa oikea vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mikään raha maailmassa ei ole ton arvoista. Itse lähdin lasten kanssa ja talous romahti, mutta oma olo parani välittömästi. Tiukkaa on, mutta en kadu hetkeäkään.
Sun paraneminen alkaa nyt. Jatkuu hyvällä mallilla, kun et ota seuraavaa samoilla elämäntavoilla. Onnea💛.
Saman ratkaisun joskus tehnyt.
Täällä on ihania vastauksia kerrankin. Naiset rulaa!
Ap
Niin moni meistä ollut vastaavan looserin kanssa joskus. Saadakseen parempaa täytyy ensin luopua huonosta. Kaikkea hyvää ap:lle!
Irti päästäminen on vaikeaa, mutta välttämätöntä, koska teet tilaa paremmille asioille elämässäsi. Ota opiksesi ja valitse seuraavalla kerralla tarkemmin.
Onnea parempaan elämään. Itselläni loppui aiemmin viikolla suhde vähän vastaavaan tapaukseen, joka taitaa olla ryyppyreisulla nytkin. Näin on parempi.