Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkisesti väkivaltainen mies

Vierailija
27.08.2023 |

Näin kaverini eilen ja hän kertoi, kuinka hänen miehensä ja lastensa isä alistaa, nimittelee ja kontrolloi häntä. Viimeisin juttu oli, kun mies antoi salaa heidän koiransa pois, koska siitä oli liian paljon kuluja ja koska perhe ei ulkoiluttanut sitä tarpeeksi.

Kaverini on tosi onneton ja puhuu kyllä erosta, mutta sanoi ettei aio ainakaan tämän (koulu)vuoden aikana erota, koska ei jaksaisi nyt käsitellä eroa. Hän ennakoi, että mies tulee tekemään kaikesta vaikeaa ja hänen elämästään helvettiä, jos hän laittaa eron vireille. Heillä on kolme lasta.

Kysyin, onko mies ollut fyysisesti väkivaltainen ja hän sanoi, että niin on tapahtunut kerran muutamia kuukausia sitten (ovat olleet yhdessä yli 20 vuotta).

Miten voin tukea ystävääni? Minun mielestäni hänen pitäisi erota heti, mutta en tietenkään voi sanoa sitä tai kannustaa häntä eroamaan. Pelkään vaan, että hän vaan jatkaa suhteessa, joka muuttuu pahemmaksi ja pahemmaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi sanoa?

Takerrun kylläkin tähän turhaan, koska kyllä minulle on ystävät suoraan sanoneet, ja silti en ole lähtenyt.

Samankaltainen parisuhde mulla kuin tällä ystävälläsi.

Vierailija
2/2 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle moro ja näkemiin ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi