Kukkakaali ei ole mikään HERKKU!
Kukkakaali ei ole erityisen maukas kasvis. Herkku se ei todellakaan ole. Parsakaali on monta kertaa maukkaampaa ja tuoreena kotimaisena se lähentelee herkkua.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Eikö makuasioista kiistely ole aika lapsellista?
Ei ole. Et ole selvästi koskaan keskustellut ranskalaisten tai italialaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan jokaisen oma päätös mitä pitää herkkuna ja mitä ei. Meillä herkutellaan tänään kukkakaaligratiinilla. 😋
Ainoa herkku siinä on se juusto.
Ruoka noin yleensä on vain polttoainetta.
Vaikea ymmärtää näitä makufiilejä "herkun" perässä juoksijoita.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvää. Ja hyvä muusikin tulee.
Muusit on hampaattomille mummoille.
Kukkakaalin nystyräinen rakenne on ongelma, eikä muutu edes keittämällä.
Kukkakaali on hyvä kun sit ei ole keitetty mössöksi. Parsakaalista saa herkullisen sopivasti maustaen. Kokeile vaikka soijamarintointia.
Parsakaali on älyttömän terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusit on hampaattomille mummoille.
Jaa. No en mäkään noin yleensä ottaen pottumuusista tykkää, mutta kukkakaalille ihan jees vaihtelua.
Itse tykkään. Sekä tuoreena että kypsennettynä. Kukkakaaligratiini on myös ihanaa!
Parsakaali menee kyllä myös. Tosin enemmän pidän varsiparsakaalista kuin tavallisesta.
Outo keskustelu :D toki ihminen voi totuttaa itseään uusiin makuihin mutta ei kai sille hirveästi mitään voi mikä omassa suussa maistuu hyvältä ja mikä pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Herkku-sana on kärsinyt ihan saman inflaation kuin rakastaa.
MÄ RAKASTAN MUN PUHELINTA😍🥰
KUKKAKAALI ON SUPERHYVÄÄ HERKKUA🥰😍😘
No sehän on juuri makuasia.
Minä en esim. tykkää syödä marjoja tai hedelmiä, mutta kukkakaalin lisäksi RRRAKASTAN monia muitakin kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Pitääpä käydä kaupassa, et onko se niin halpaa kuin sanovat?
(pottumuussijauheella voi/sin suurustaa .... + sipulia, yl'vuotista .....)
Vierailija kirjoitti:
Kukkakaali on niiden ihmisten suosikki, jotka tykkäävät myös Oltermannista, perunamuusista, maidosta ja mokkapaloista.
Eli sopii sivistynättömään makuun.
Siinäpä reipas analyysi! Vähän sitä joudun osaltani romuttamaan: tykkään todella paljon kukkakaalista eri tavoin valmistettuna. (Tykkään myös muista kaaleista, kukkis vaan niistä se ihan lempparini). Oltermannia en syö ollenkaan, maitoa en juo ollenkaan, leivonnaisista en tykkää lainkaan (mokkapalat kärki-inhokkini). Perunamuussi on mulle ihan jees.
Olen korkeasti koulutettu nippa nappa nelikymppinen nainen.
Luin uutisen että kukkakaalia on nyt valtavasti tarjolla. Ajattelin ostaa, mutta kaikki kaupan kukkakaalit oli pilaantuneita.
Kukkakaali dipin kanssa tai kukkakaalipyreena on ihan parasta 😋😋
Hyi hitto! Inhoan kukkakaalta. Tv: lihansyöjä henkeen ja vereen.
Riisi mausteisella jauhelihakastikkeella ja päälle muutama iso höyrytetty pala kukkakaalia on herkkua. Tulee joskus syötyä liikaakin. Voi kun olisi nytkin tarjolla :(
Herkku-sana on kärsinyt ihan saman inflaation kuin rakastaa.
MÄ RAKASTAN MUN PUHELINTA😍🥰
KUKKAKAALI ON SUPERHYVÄÄ HERKKUA🥰😍😘