Mitä te lapsettomat sinkut teette vapaa-ajalla?
Kunhan mietin.
Tunnen töiden kautta nelikymppisiä naisia, joilla ei ole miestä eikä lapsia. Asuvat kerrostalossa, joten ei ole pihahommia jne.
Viikkotyöaika 40 tuntia, joten vapaa-aikaa on paljon.
Olen joskus udellut, mitä he tekevät esim viikonloppuisin, niin vastaus on ollut, että kyllähän sitä nyt kaikkea keksii.
Eli mitä?
Kommentit (30)
Usko tai älä, mutta myös me käymme kaupassa, teemme ruokaa, siivoamme, pyykkäämme, hoidamme auton huoltoja ja muita asioita.. Ihan samalla tavalla kuin sinäkin.
Teen sisältöä onlyfansiin. Shoppailen ja käyn liikuntakeskuksessa.
Luen ja kirjoitan, lenkkeilen, teen kotitöitä ja laitan ruokaa. Haluaisin kyllä lapsia mutta ei taida niitä minulle siunaantua..
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta myös me käymme kaupassa, teemme ruokaa, siivoamme, pyykkäämme, hoidamme auton huoltoja ja muita asioita.. Ihan samalla tavalla kuin sinäkin.
Yksin asuessa näihin menee vielä tupla-aika kuin miehen kanssa asuessa hommat pystyi jakamaan.
Makoilen sohvalla, raavin kasseja ja välillä käännän kylkeä.
Mitä huvittaa, makoilen otan rennosti, luen vauvapalstalta miten "mukavaa" ätyleillä on ollut kersojensa kanssa ja mitä vikaa ukossa/akassa.
Kateellinen kolmen lapsen äiti kirjoitti:
Todellisuudessa NUKKUVAT ja viettävät muutenkin helppoa elämää!!!
Miksi helpon elämän viettäminen on kadehdittavaa? Eikö se ole tavoitteena yleensä ihmisillä.
2 lasta aikuisia omat perheet.pidän kiinni kelosta.En makaa puoleen päivään,enkä öitäni valvo. Kävelen yksin päivtäin paljon.Kun kaikilla tekosyy miksi eivät voi kävellä mutta voisivat kahville tulla kotini.Stopaan heti.Pidän siis myös uni ja ruoka rytmin.Helpoa kun en juo,en tupakoi,eivät valvota minua ne.Sade ei estä liikuntaa ulkona.Lisäksi käyn 3 X viikossa ilmasissa Senjori liikunta tuneilla.Autan sitten viikolla lisäksi ihan ilmasiksi 1 henilöä.Voin henksesti ja ruumilisesti hyvin.Kertoo jo nukun yöni 7h.kertaakan herämättä hyvin,aamun virkuna illan torkkuna.Ilmasissaa musikki tapahtumissa oli useimpia elokuun viikolla ulkona Helsingin lähiöissä.Niin sinku olen kun kumpani kuoli parivutta sitten.Polvien niverikot,kulmat ymm käsissä,olkapäissä ei estä liikunraa.Kipuun on läke liiku.Pressahan esimerkinä lööpit ja nimenomaan kävelystä puhui ilta päivä lehti 27.8.32ps.kansakoulussaei opettu lukihäiröistä oikein kirjoitaa.anteeksi teksti virheet .
Aika hemmetin hukkaan heitetty elämä jos se sisältää vain miehen ja lasten palvelemista. Siinä sulle ap miettimistä. Mitä teen omalla ajallani ei kuulu sinulle mutta melko varmasti on antoisampaa kuin sinun elämäsi.