Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin naisen tänään

Vierailija
27.08.2023 |

Ei jaksanut enää tuota. Asunnon etsiminen edessä ja uusi elämä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itse en enää naisen kanssa muuta saman katon alle. Parisuhde on mahdollinen, mutta ei 24/7.

Vierailija
2/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen jätät huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen ajanjaksoon. Me muutettiin mieheni kanssa erilleen, mutta ollaan jääty johonkin outoon välitilaan. Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta hän ei suostu parantamaan käytöstään.

Vierailija
4/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea uuteen ajanjaksoon. Me muutettiin mieheni kanssa erilleen, mutta ollaan jääty johonkin outoon välitilaan. Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta hän ei suostu parantamaan käytöstään.

Erillään asuminen on fiksuinta. Yleensä se jatkuvasti samojen seinien sisällä oleminen rasittaa parisuhdetta.

Vierailija
5/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nyt on aikaa moottoripyörille ja musiikille.

t. ap

Vierailija
6/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hankkinut ensin asuntoa?

Vierailija
7/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata asua yhdessä. Itsenäinen elämä on paljon kivempaa.

Vierailija
8/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä konttaat itku silmässä anomassa takaisin pääsyä 😊

Vierailija
9/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oli vialla? Onko joku muu katseltuna?

Vierailija
10/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat hän ei suostu muuttumaan sellaiseksi kuin sinä haluat. 

Vierailija
11/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin exän kanssa avoliitossa muutaman vuoden, suhde oli onneton ja riitaisa. Erottiin ja muutettiin erilleen, palattiin yhteen ja seurusteltiin monta vuotta, suhde oli onnellinen ja elin elämäni parhaan jakson hänen kanssaan, molemmat tarvitsivat oman asunnon ja tilan.

Vierailija
12/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Koko kesäloma meni siihen että minä tein kotihommat ja hoidin lapset ja hän rallatti menemään viikonloppuisin ystäviensä kanssa.

Kun minä sanoin että menen yhtenä viikonloppuna omien ystävieni kanssa, raivo repesi kun minä itsekkäästi pyysin sen ainoan viikonlopun itselleni mikä kesälomasta olisi ollut perheelle. Ei siis riittänyt että arjet oltiin ja tehtiin yhdessä reissuja vaan just se viikonloppu olis pitänyt olla yhdessä kun hänellä ei ollut sovittua menoa.

Minun olisi pitänyt ymmärtää että kun hän hoitaa lapsia kotona kun minä olen töissä niin nyt mun kesäloman ajan hänellä on vapaata.

Onneks on pekkasia jäljellä niin saan pidettyä myös itse lomaa. Ei vaan jaksa tuota ainaista nalkuttamista.

Vierailija
13/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos onnellisuutesi riippuu toisten käyttäytymisestä, niin olet marionetti, jota toiset ihmiset sätkyttää mielensä mukaan. En tarkoita tällä sitä, että pitää sietää toisilta mitä vaan, vaan sitä, että et vaadi toisia muuttumaan. Huomaatko eron?

Vierailija
14/15 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki tavarat tuolle materialistille, aloitan tyhjästä taas. Kolmannen kerran.

t.ap

Vierailija
15/15 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaiken teen nykyään yksin, niin sama se on olla yksin.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän