Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka yrittää iskeä, ja pakit saatuaan haukkuvat

Vierailija
26.08.2023 |

Alkoholinpitoisessa illanvietossa siis. Illan aikana kaksi miestä tuli juttelemaan ja pyysi tanssimaan ja roikkuivat kiinni kuin takiaiset, ja lopulta alkoivat haukkumaan mua, kun en lämmennyt kummallekaan heistä...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekisivät samoin, jos yrittäisivät iskeä ja saisivat pakkeja. Se on todella kova paikka etenkin narsisteille jos eivät olekaan kaikkien silmissä haluttavia.

Vierailija
22/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andreas kirjoitti:

Miltä se ylipäätään tuntuu saada pakit?

Oon naisena saanut myös pakkeja eikä se kivalta tunnu, mut en oo alkanut haukkumaan niitä miehiä.

Jaa no minulle on nainen tullut tuntien päästä vielä avautumaan ja haukkumaan. Mutta arvaatko, miehet ei tee siitä ketjuja tälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OttoVille kirjoitti:

Käytännössä ensi joivat sinut kauniiksi ,jonka jälkeen kokeilivat heruuko sinulta heille molemmille mukavasti kolmen kimppaa.

Näin pääsi käymään koska olit ainoa nainen ja parempaa ei ollut tarjolla..

Uskon ,että he selvittyään pääsevät yli asiasta ja ymmärtävät miten epätoivoisia olivat olleet.

Niin kuin Sanna Marin sanoisi..

Get over IT !

En menettänyt yöunia tän takia, mietitytti vaan heidän käytös.

Hyvä että mietitytty, osoittaa kuinka harvinaista tuollainen käytös on. Jos se olisi arkea sinulle niin tuskin mietityttäisi.

Mutta teit sitten ketjun tälle miesvihapalstalle aiheesta, mitä halusit keskustella? Olikos ulla jotian kysyttävää vai millä fiiliksillä jatkat nyt elämääsi?

Vierailija
24/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lämmennyt? Nainen nyt nai kaikkea mikä vielä liikkuu?

Se on mies joka yrittää naida ketä vaan.

Noh, mitä olen palstaa seurannut niin naiset jopa tekevät lapsia varsin huonoille miehille. 

Vierailija
25/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän mies tulee todistaneeksi, että nainen todella teki oikean päätöksen. Säälittävintä on alkaa haukkua h*****ksi, jos ei nainen lämpöä. Mikähän logiikka siinäkin on.

Niimpä!!

just niim

26/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, miehen näkökulmasta sanoisin.

-Mies kuvittelee olevansa jokanaisen unelma ja ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, kun nainen ei reagoi hänen odottamalla tavalla.

Vierailija
27/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mies joka yrittää, mutta nainen joka nai kaiken.

Paskapuhetta, esim. mua ei kiinnosta irtosuhteet.

Vierailija
28/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mitä olen palstaa seurannut niin naiset jopa tekevät lapsia varsin huonoille miehille. 

Mä en tehnyt.

Vierailija
29/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti "punaniska-persut" ovat niitä jotka eivät kestä pakkeja (eli jos esim. sivistyneesti kieltäytyy lähtemästä tanssimaan). Minuakin on tällöin haukuttu vasemmistolesboksi. En ymmärrä miksi, koska olen sitoutumaton ja hetero.

Vierailija
30/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vihaa miehiä ja sitten ihmettelee että miehet haukkuu ?

On miehiä ja sitten on toisenlaisia miehiä. Itseäni veetuttaa nämä toisenlaiset miehet kenelle ei mene järkipuhe perille. Olin pitkästä aikaa ulkona ja joku tuli kehumaan ja pokailemaan. Kerroin ei kiinnosta ja olen naimisissa. Vastaus, no olen parempi kuin sun miehes. Vastasin ettet edes tiedä minkälainen mun mies on. Hän sanoo, no ota selvää tänä yönä mikä mies olen. Vastasin, että jos olisit parempi, niin pitäisit turpas kiinni ja heippa. Kävelin pois, niin olin pihtarihooo jne jne. Mutta ulkona käynti osoitti taas sen, että eipä tee mieli lähtee enää.

Vierailija
31/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekisivät samoin, jos yrittäisivät iskeä ja saisivat pakkeja. Se on todella kova paikka etenkin narsisteille jos eivät olekaan kaikkien silmissä haluttavia.

En ole tehnyt. On tullut monet pakit.

Vierailija
32/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tehnyt.

Onneksi olkoon!

Vierailija
33/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä minäkään.

Onko nyt siis niin ettei ilmiötä ole olemassa kummallakaan puolella tätä vihakenttää?

Vierailija
34/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita. Naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Mä tunnen monia sinkkunaisia joilla on miehiä kavereina.

Vierailija
35/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoiset incelit.

Naisten kuvitelmia taas.

1. "Incelit yrittivät vongata kostean illanvieton aikana"
Incelit eivät tule iskemään raflassa tai bileissä. Tuollaiset miehet ovat vonkaajia jotka luultavasti saavat joskus ja jouluna. Incelit eivät saa koskaan, koska ovat liian ujoja tekemään rohkeaa aloitetta ja etenemään seksiin.

2. "Pelimies tuli uhoamaan panoillaan pikkutakki päällä"
Naiset eivät tunnista pelimiestä. Toistan. Naiset eivät tunnista pelimiestä. Tuollainen mies on myös vonkaaja, joka kuvittelee saavansa todistelemalla että on pannut lukuisia naisia. Pelimies ei uhoa (olemattomilla) panoillaan, päin vastoin vähättelee todellisten panojensa määrää. Nainen haluaa miehen joka saisi muitakin naisia, mutta on valikoiva sen suhteen ketä panee.

Vierailija
36/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostanut heistä kumpikaan. Tarviiko muuta syytä?

No löysitkö kolmannen joka kiinnosti, et kumminkaan yksin kotia mennyt villeillä vuosillasi.

Oon sinkku, mutta hieman kiinnostunut yhdestä tyypistä (joka ei ollut juhlissa mukana.) Lähdin yksin kotiin.

Vierailija
37/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä minäkään.

Onko nyt siis niin ettei ilmiötä ole olemassa kummallakaan puolella tätä vihakenttää?

Ei helevetti. Ymmärsit väärin. :D

Vierailija
38/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoiset incelit.

Puhu Suomea. 

Vierailija
39/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu ilmiö, tarkoitukset loukata minua. Myös pitempiaikaisemmissa tuttavuussuhteissa. Yksi esimerkki, yhdessä vaiheessa kokeilin absolutismia, se ei miestä haitannut vaan yritti minua pitemmän aikaa. Sitten kun en antanut mitään siimaa ja ymmärsi lopettaa, niin alkoi somessa hehkuttamaan päihdejuttuja ja muita asioita, joista minulla oli vastakkainen mielipide. Olemme yliopisto-opiskelijoita, joten ihan tyhmästä miehestä ei ole kyse. Toinen mies ja esimerkki: olen kasvissyöjä, pakkien jälkeen hehkutti liharuokaa. Huoh. 😅

Vierailija
40/46 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andreas kirjoitti:

Miltä se ylipäätään tuntuu saada pakit?

Oon naisena saanut myös pakkeja eikä se kivalta tunnu, mut en oo alkanut haukkumaan niitä miehiä.

Moni muu nainen alkaa, ja tekevät usein vielä paljon pahempaa eli pyrkivät tahraamaan miehen maineen. Redditin r/nicegirls on täynnä näitä tarinoita.