Muilla miehillä sitä ongelmaa että haluaisi vakiintua, mutta naiset haluavat vain seksiä ja kevyttä tapailua, eivät "vakavaa"?
Olen jo 37, ja olisi mukava löytää ihan kunnollinen parisuhde, mutta naiset haluavat minulta vain seksiä, kevyttä tapailua ja ajanviettoa yhdessä.
Mitä teen väärin?
Kommentit (43)
Minusta taas suurin osa miehistä tuollaista haluaa ei halua vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Se on naiselle lähes aina huono diili sitoutua mieheen. Siihen loppuu naiselta hauskuus ja mies alkaa pitää itsestäänselvyytenä ja palvelijana.
En minäkään koskaan enää aio suostua mihinkään parisuhteeseen. Jos jonkun naisen pään haluat kääntää tämän asian suhteen, suosittelen, että kohtele naista hyvin, anna tilaa ja aikaa, arvosta, pidä sovitut asiat ja lupaukset, osioita, että sinun kanssasi parisuhteessa oleminen toisi enemmän plussaa kuin miinusta naisen elämään.
Mitähän naiset tykkää jos mies samalla tyylillä olisi astelemassa parisuhteeseen kuin he itse, heti lätkitään vaatimuksia läjä pöytään että minä haluan sitten näin ja näin ja näin ja sun pitää sitten niin ja niin. Olisiko hyvä diili se?
Vooi, eikö ap ole löytänyt kotiäitiorjaa, jota voisit nussia aina kun haluat?
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas suurin osa miehistä tuollaista haluaa ei halua vakiintua.
Iso osa miehistä haluaa vakiintua ja ehkä perustaa perheen, mutta naiset eivät yleensä halua näitä miehiä. Kohtaamisongelma kuten aloittajallakin.
Ai mitäkö teet väärin? No esim. esität mieķķosta naisten palstalla. Olisiko siinä tarpeeksi vääryyttä? LOPETA JO, OLET RASITTAVA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naiselle lähes aina huono diili sitoutua mieheen. Siihen loppuu naiselta hauskuus ja mies alkaa pitää itsestäänselvyytenä ja palvelijana.
En minäkään koskaan enää aio suostua mihinkään parisuhteeseen. Jos jonkun naisen pään haluat kääntää tämän asian suhteen, suosittelen, että kohtele naista hyvin, anna tilaa ja aikaa, arvosta, pidä sovitut asiat ja lupaukset, osioita, että sinun kanssasi parisuhteessa oleminen toisi enemmän plussaa kuin miinusta naisen elämään.
Mitähän naiset tykkää jos mies samalla tyylillä olisi astelemassa parisuhteeseen kuin he itse, heti lätkitään vaatimuksia läjä pöytään että minä haluan sitten näin ja näin ja näin ja sun pitää sitten niin ja niin. Olisiko hyvä diili se?
No riippuu mitä ne vaatimukset ovat. Jos vastaavia kuin edellisessä kommentissa luetellut niin ei tekisi edes tiukkaa. Noihan on ihan itsestäänselvyyksiä silloin kun välittää toisesta.
Kyllä sellaisia naisia ja miehiä on aina ollut, jotka etsivät sitä sopivaa ja oikeaa ja haluavat sitoutua syvästi kun sellainen löytyy. Eivät pidä meteliä itsestään ja roiku panosovelluksissa vaan elävät ja luottavat, että tulee vastaan kun tulee. Ei se kaikilla ole tuollaista vastakkainasettelua kuin tässä ketjussa on vastattu, vaan sopivien persoonien löytyessä hyvinkin yhteenpelaavaa ja elämää rikastuttavaa, elämää jossa jaetaan ja koetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä naisia yrität. Jos jotain alle 30 vuotiaita niin en ihmettele jos reaktio on tuo. Lisäksi sinulta puuttuu joitakin ominaisuuksia, joita syvemmästä suhteesta puuttuu. Naiset eivät halua perhettä kaltaisesi kanssa. Hae ikäisiäsi tai vain vähän nuorempia niin saattaa onnistua paremmin.
31v on nyt
ap
Minkä tyyppinen nainen? Jos sellainen wt-henkinen menevä bilettäjä niin ihmekös tuo. Jotkut miehet (esim ex-tapailumieheni) kiinnostuvat aina eniten tuollaisista ja sit itkevät kun vieläkään ei ole päässyt naimisiin ja saanut lapsia. Jos naismaku on tuo niin ei tule koskaan tapahtumaan.
Ei ole WT-bilettäjä...Vastakohta oikeastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vooi, eikö ap ole löytänyt kotiäitiorjaa, jota voisit nussia aina kun haluat?
Miksi vihaat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä naisia yrität. Jos jotain alle 30 vuotiaita niin en ihmettele jos reaktio on tuo. Lisäksi sinulta puuttuu joitakin ominaisuuksia, joita syvemmästä suhteesta puuttuu. Naiset eivät halua perhettä kaltaisesi kanssa. Hae ikäisiäsi tai vain vähän nuorempia niin saattaa onnistua paremmin.
31v on nyt
ap
Minkä tyyppinen nainen? Jos sellainen wt-henkinen menevä bilettäjä niin ihmekös tuo. Jotkut miehet (esim ex-tapailumieheni) kiinnostuvat aina eniten tuollaisista ja sit itkevät kun vieläkään ei ole päässyt naimisiin ja saanut lapsia. Jos naismaku on tuo niin ei tule koskaan tapahtumaan.
Ap
Sitten se haluaa vielä katsella jos löytyisi pidempi ja komeampi lasten isäksi.
Taidat olla kivannköinen ja olet hyvää seuraa ja sun kanssa viihtyy. Joku ominaisuus tai nopeasti syntyvä mielikuva tai ennakkokäsitys sussa nyt taitaa tökätä jossain ominaisuudeessa, mitä yleensä kaivataan vakavassa parisuhteessa? Mikä se nyt sitten voisi olla? Oletko luotettava? Onko sulla alkoholiongelma? Onko sulla naistenmiehen maine ja sen verran pienet piirit että tämä yleisesti tiedossa, eikä siksi naiset ei ota tosissaan? Eivät usko että oikeasti sitoutuisit pitkäaikaisesti?
Tai sitten kiinnostut jostain syystä van vääräntyyppisistä naisista ihan alitajuisesti? Ihmiset tuntee monesti vetoa sellaiseen, mihin ovat tottuneet, oli se sitten hyvää tai haitallista. Ehkä kannattaa pohtia ja käsitellä tämäkin vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v on nyt
ap
Ap
Sitten se haluaa vielä katsella jos löytyisi pidempi ja komeampi lasten isäksi.
Ja nuorempi.
Erikoista. Minä en ole koskaan halunnut kevyttä tapailusuhdetta kenenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin parisuhteen, mutta valitettavasti et edes näe minua, kun en ole kaunis. Katselet siis vääriä naisia.
Ruotsista lentää useita lentoja Serbian suuntaan. Serbiassa vierailee lähimaista komeita ja raamikkaita miehiä. Serbian kansalainen saa olla Suomessa 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025. Swaippaile rauhassa. Lue profiileita Google translatella. Tapaa sellane jota aidosti kiinnostaa panostaa viestittelyyn. Ekalla kerralla nähkää piknik treffeillä johon kumpikin tuo jotain tai sopikaa kahvitreffit niin et tarjoaminen hoidetaan vuoronperään. Varo joutumasta kivireki suhteeseen.
Rome2Rio näyttää eri maiden julkisten kulkuyhteyksien aikatauluja.
No jos ap hyppää sänkyyn ennen kuin seurustelusta on sovittu, niin silloinhan se on ihan oma moka. Toimi niin kuin parisuhdetta haluavat naiset, eli älä harrasta niitä kepeitä hälläväliä irtosuhteita. Ei kukaan nainen ota sinua vakavasti jos jaat itseäsi kenelle tahansa.
Mulla oli sama ongelma miesten suhteen. Mua ei kiinnosta panosuhteet.
Kuinka monta kertaa ne naiset haluavat seksiä?
Huonoin mies sängyssä, mitä olen ikinä tavannut, valitti kuinka naiset haluavat häneltä pelkkää seksiä eikä seurustelua. Minäkin lopetin tapailun sen seksin jälkeen. Syy oli, että se oli niin pohjattoman huonoa, etten halunnut enempää tapailla. En raaskinut ikinä kertoa tapailun lopettamisen syytä miehelle, kun hän oli muuten ihan mukava, en halunnut loukata.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kivannköinen ja olet hyvää seuraa ja sun kanssa viihtyy. Joku ominaisuus tai nopeasti syntyvä mielikuva tai ennakkokäsitys sussa nyt taitaa tökätä jossain ominaisuudeessa, mitä yleensä kaivataan vakavassa parisuhteessa? Mikä se nyt sitten voisi olla? Oletko luotettava? Onko sulla alkoholiongelma? Onko sulla naistenmiehen maine ja sen verran pienet piirit että tämä yleisesti tiedossa, eikä siksi naiset ei ota tosissaan? Eivät usko että oikeasti sitoutuisit pitkäaikaisesti?
Tai sitten kiinnostut jostain syystä van vääräntyyppisistä naisista ihan alitajuisesti? Ihmiset tuntee monesti vetoa sellaiseen, mihin ovat tottuneet, oli se sitten hyvää tai haitallista. Ehkä kannattaa pohtia ja käsitellä tämäkin vaihtoehto?
..tai tosiaan tuo minkä joku toinen mainitsi, että seksi onkin huonoa ja siksi ei haluakaan jatkaa :/ No, mitä luulet, nauttiiko naiset sun kanssa seksistä...?
Näinhän se menee kun miehessä ei ole muuta hyvää kuin mulkku.
Mitäköhän tua mahtaa tarkoittaa