Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1. normaalisynnytys, 2. sektio, 3.?

20.12.2006 |

Ihan uteliaisuudesta kyselen miten teille muille on käynyt 3. synnytyksessä, jos tilanne edes samansuuntainen kuin minulla.

1. lapsi syntyi vaikeasti alakautta. imukuppi, 2h 5 min ponnistus...

2. leikatiin suunnitellusti täysin väärän asennon vuoksi. Jos teillä jollain on ollut samankaltainen tilanne niin miten 3. synnytys alakautta vai jouduttiinko leikkaamaan? Minulla on lisäksi raskausajan diabets, joten kovin pitkälle yli ei raskautta päästetä.

Vompatti rv 8+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä saat synnyttää alateitse sen vuoksi, että yksi sektio ei ole este seuraaville alatiesynnytyksille. Diabeteksesi vuoksi sikiön kasvua seurataan ja arvioidaan milloin olisi hyvä aika käynnistää synnytys. Toki jos vauva kasvaa kovin suureksi niin suosittelen sitten sektiota. Ja jos on toive saada useampi kuin kolme lasta, niin sitten toki kannattaa miettiä sektiota tarkkaan, suosia alatievaihtoehtoa.

Vierailija
2/2 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menossa suunniteltuun sektioon, toiseen sellainen. Kahden sektion jälkeen en enää saa edes yrittää alateitse. Pettymys ollut kova, tässä pikkuhiljaa siitä on toipunut. Ajattelen, että pääasiana on vauvan ja minun hyvinvointi ja turvallisuus.

Mutta siis, yksi sektio ei ole este synnyttää seuraavia alateitse. Toisen jälkeen myös loput raskaudet päättyvät sektioon.

Näin on minulle lääkärit äitipolilla kertoneet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla