Parmesan-juustoon aletaan lisätä mikrosiru, jonka saattaa osa nielaista. Entäs hampaat! Linkki
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/suosikkijuustoon-laitetaan-j…
Hammashan tuossa voi lohjeta. Jutun mukaan se on hiekanjyvän kokoinen.
Mulla on aika paikatut hampaat ja en yhtään tykkää tuollaisista kovista lisäyksistä ruuissa.
Kommentit (27)
Eikö ole mahdollista käyttää muuta sinettiä kuin tuo mikrosiru.
Minkä kokoinen hiekanjuvä?
Onko se samankokoinen kuin vaikka kissalla.
Vierailija kirjoitti:
En koske tuohon juustoon ikinä, se tulee naamasta ulos🤢
Kerran söin, oli pahaa. Ihmettelin miksi hehkutetaan.
No, kerran nuoriso toi oikeeta, Italiasta saakka. Hertsumarepale kun oli hyvää!
Oisinko aiemmin saanut väärennettyä!
Jos sä olet saanut kanssa ja siksi naama kukkii!
Tuossa jutussa oli mistä sen aidon tunnistaa, kokeileppa!
Hiekanjyvänkokoinen mikrosiru voi tarttua mahasuolikanavan nurkkaan ja aiheuttaa haavauma, syöpää ja sappikiviä. Kuka tämänkin oikein on keksinyt? Nyt jää parmesaanit kauppaan minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Hiekanjyvänkokoinen mikrosiru voi tarttua mahasuolikanavan nurkkaan ja aiheuttaa haavauma, syöpää ja sappikiviä. Kuka tämänkin oikein on keksinyt? Nyt jää parmesaanit kauppaan minun puolestani.
Ei nurkkaan vaan nukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koske tuohon juustoon ikinä, se tulee naamasta ulos🤢
Kerran söin, oli pahaa. Ihmettelin miksi hehkutetaan.
No, kerran nuoriso toi oikeeta, Italiasta saakka. Hertsumarepale kun oli hyvää!
Oisinko aiemmin saanut väärennettyä!Jos sä olet saanut kanssa ja siksi naama kukkii!
Tuossa jutussa oli mistä sen aidon tunnistaa, kokeileppa!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/ala-mene-lankaan-yksi-seikka…
Jutussa sanotaan, että se on hiekanjyvän kokoinen. Minkä kokoinen on hiekanjyvä.
Jos se on esim millimetrin kokoinen, se voi todellakin olla turmiollinen hampaille.
Pitäisi olla laki, jossa sanottaisiin, että elintarvikkeisiin ei saa lisätä mitään muita osasia.
Onko tuollaisen nieleminen edes vaaratonta. Voiko siitä liueta jotain, jos sen on puraissut. Entä, jos se ei tule ulosteen mukana. (Lapsellani kolikko oli alkanut kiinnittyä mahalaukkuun ja se poistettiin tähystyksellä, vaikka meille oli aiemmin sanottu, että kaikki, mikä mahtuu kulkemaan mahalaukkuun, mahtuu kyllä hyvin kulkemaan sieltä luonnollista reittiä poiskin.)