Purran silmälasit, voimakkuus ihan eri nyt
Vielä kesällä Purralla oli hyvin voimakkaat miinuslasit. Nyt näytti kuin olisi ollut pluslinssit.
Leikkauksessa käynyt? Eikös yleensä leikata niin, ettei heti pluslaseja pitäisi tarvita (ajan myötä kyllä useinkin).
Kunhan ihmettelin. En keksi muuta selitystä kuin silmäleikkaus.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aivokasvain tai skitsofrenia selittää. On raivo-Riikka ( perustavis kotiäiti) ja on spermaturpa blondi söpöliini (puoluejohtaja).
Sekoitit varmaan Sanna Mariniin joka on värjännyt hiuksensa?
Vierailija kirjoitti:
Likinäkö ja älykkyys korrelloivat voimakkaasti tutkimusten mukaan.
Mulla toisessa silmässä likinäkö. Olenko puoliksi älykäs?
Toinen linssi on plussaa ja toinen miinusta 😆
Samaa mietin. Oli vahvat miinukset ja nyt on miedot plussat... Miinukset näytti mielestäni paremmalta.
Työkaverillani on paljon miinusta ja käyttää piilareita. Niiden kanssa lukulasit.
Mulla säädetty piilareiden voimakkuudet niin että toinen kaukonäkö ja toinen lähinäkö.
Jospa se nyt näkisi lukea sen hallitusohjelman, mihin persut suostui. Sen missä Suomeen halutaan lisää muualta tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Purralla ja Orpolla on samanlaiset kakkulat. Ilmeisesti on hyödynnetty Specsavers tarjousta "kahdet lasit yksien hinnalla"
Orpon kakkulat on naistenmallistosta. Ei sovi yhtään ja valuu nenältä.
Nro 5 selitäpä väitettäsi. Likinäkö voi kehittyä jo lapsena. Hekö ovat sitten erinomaisen älykkäitä? Entäpä, kun likinäkö kehittyy vasta teini-iässä, kuten monelle käy. Eivät sitten olekaan ihan niin älykkäitä, niinkö? Minä olin muutaman vuoden päälle 20, kun sain ensimmäiset miinuslasit eli oli kehittynyt likinäkö, joka sitten vähitellen hiipui. Eli jos älyä jossain vaiheessa vähän olikin, niin sekin vähä haihtui sen myötä, kun miinukset linsseistä hävisivät. En oikein jaksa uskoa sinun teoriaasi. Et osannut antaa lähdettä etkä linkkiä. Eli et liene itse likinäköinen.
Kaikki muut silti tajuaa, että kyseessä on ihminen, paitsi persut. Ehkä sittenkin on aivoissa vikaa.