Purran silmälasit, voimakkuus ihan eri nyt
Vielä kesällä Purralla oli hyvin voimakkaat miinuslasit. Nyt näytti kuin olisi ollut pluslinssit.
Leikkauksessa käynyt? Eikös yleensä leikata niin, ettei heti pluslaseja pitäisi tarvita (ajan myötä kyllä useinkin).
Kunhan ihmettelin. En keksi muuta selitystä kuin silmäleikkaus.
Kommentit (29)
No ei kait nyt Purran likinäkökin ole jollekin ongelma? Länsimaissa ja Aasiassa 40-80 prosentilla likinäköä. Helppo myös korjata nykyisin piilolinsseillä, laseilla tai aikuisena leikkauksella. Minulla oli paljon likinäköä ja jo 15 vuotta ilman laseja pari minuuttia kestäneen laaseroinnin ansiosta.
Palstan typeryys on taas perjantaipullon tasolla.
Likinäkö ja älykkyys korrelloivat voimakkaasti tutkimusten mukaan.
Käyttää varmaan piilolinssejä ja sitten niiden kanssa mietoja lukulaseja, veikkaisin itse.
Purra taitaa olla täysin sokea kun ei erota edes ihmistä jätesäkistä.
Purralla ja Orpolla on samanlaiset kakkulat. Ilmeisesti on hyödynnetty Specsavers tarjousta "kahdet lasit yksien hinnalla"
Aivokasvain tai skitsofrenia selittää. On raivo-Riikka ( perustavis kotiäiti) ja on spermaturpa blondi söpöliini (puoluejohtaja).
Vierailija kirjoitti:
Likinäkö ja älykkyys korrelloivat voimakkaasti tutkimusten mukaan.
Tuo nyt on tuollainen jäätelö+hukkuminen.
Yliopisto-opiskelijoilla on enemmän likinäköä koska ovat viettäneet keskimääräistä enemmän aikaa sisätiloissa.
Köyhien maiden tehdastyöläisilläkin on paljon likinäköä jos ovat aloittaneet tehdastyön hyvin nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Purra taitaa olla täysin sokea kun ei erota edes ihmistä jätesäkistä.
Mustaa päästä varpaisiin ulottuvaa kaapua jossa on vain pieni tähystysaukko, voi aivan hyvällä perusteella kutsua mustaksi säkiksi. Huom, jätesäkistähän ei ole puhunut kukaan muu kuin räkäsilakka.
Vierailija kirjoitti:
Aivokasvain tai skitsofrenia selittää. On raivo-Riikka ( perustavis kotiäiti) ja on spermaturpa blondi söpöliini (puoluejohtaja).
Nuoko sinun hulluutesikin selittää?
Spermaturvalla kolmen promillen lasit.
Mihin nyt on jääny se hieno farkkurotsi mitä on tykänny pitää eduskunnassa? Veikkaan että se on käännetty ja j oukkoa mpuja fantasijoija koittaa näytellä Marinia jotta ois yhtä suosittu ja pääsis Vogueen.
Tämä viesti pitää toki asettaa kontekstiin jotta ei kuulosta niin pahalta. Olin vihainen kun kirjoitin tämän. En aio pyytää tätä anteeksi. Paitsi jos Petteri Orpo pakottaa.
Mun nettiin lävähti jotain seksuaalissävytteistä viiskytkiloiselta suomalaisapina blondi"söpöliiniltä". Syytän tästä median ajojahtia että tämä viesti julkaistiin. Tämä on ennennäkemätöntä ajojahtia.
Tähän perään Erika Wikmania ja muutama kyynel jotta saisin myötätuntoa tästä ajojahdista jonka uhriksi olen päätynyt ihan syyttä suotta.
Tsatsatsaa, toinen silmä jo karsastaa...
Ehkäpä valmistautuu uhriintumaan leikkauksista kärsijäksi.
Kiinnitin myös uusiin kakkuloihin huomion, koska tosi paljon samaa tyyliä kuin Orpolla, mutta pokat eri väriset. Olisiko piilolinssien lisäksi lukulasit tai lasit ilman voimakkuuksia. Imagokysymys ja antaa arvokkaamman vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Purralla ja Orpolla on samanlaiset kakkulat. Ilmeisesti on hyödynnetty Specsavers tarjousta "kahdet lasit yksien hinnalla"
Jee, nyt onkin jo säästetty siihen malliin että rikkaille voi antaa muutaman miljardin verohelpotuksia!
Ei ne leikkaukset mene aina putkeen vaikka niitä mainostetaankin. Voi joutua edelleen käyttämään silmälaseja.