Luokkakokoukset - kuka h*mmetti niitä oikeasti haluaa?
Minkälaiset ihmiset tykkää luokkakokouksista? Siis peruskoulun luokkakokouksista. Oliko se aika joillekin sitä elämän parasta aikaa vai miksi on niin kova hinku? Itse haluaisin unohtaa esimerkiksi koko yläaste-ajan. En ollut kiusaaja tai kiusattu mutta kun ajattelee sitä finninaamaisten räkänokkien kohkaamista niin alkaa sylettää.
Kommentit (24)
Myös minun yläasteluokkani oli täynnä ääliöitä, joista tosin itse olin yksi. Ei siellä oikeastaan ollut ketään kypsää aikuista, mutta eipä sen pitäisi yllättää, koska kyseessä oli kuitenkin varhaisteinit. Siitä on aika moni jo kuitenkin kypsynyt 30 vuodessa, joten ajattelin ensi kerralla mennä yläasteenkin luokkadinnerille, lukiokavereihin olen muutenkin pitänyt jonkun verran yhteyttä.
Sosiaaliset ja nostalgiset ihmiset. Oma tie on eronnut luokkakavereista jo 30 vuotta sitten, eikä yhtymäkohtia ole.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliset ja nostalgiset ihmiset. Oma tie on eronnut luokkakavereista jo 30 vuotta sitten, eikä yhtymäkohtia ole.
Sama täällä, tie eronnut melkein 25 vuotta sitten, ja olen vain kahden henkilön kanssa tekemisissä tänä päivänä eivätkä hekään menisi luokkakokoukseen jos sellainen tulisi.
Ryyppyjuhlien tekosyitä tommoset, ku mutsien ja faijojen pitää vähä päästä irrotteleen ja vonkaan vierasta.....