Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkös sitä, että et ole akateemisesta suvusta?

Vierailija
25.08.2023 |

Onko edes perheesi akateeminen? Vai niin. Sitten et varmaan ymmärtää mitään myöskään akateemisten rientojen päälle. Oletko edes koskaan Ulliksella ollut silliksellä? 🤣

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Miksi häoeäisin? En ymmärrä eikä mun tarvi ymmärtää koska mua ei voisi vähempää kiinnostaa 🙂

Vierailija
42/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä. Miksi häoeäisin? En ymmärrä eikä mun tarvi ymmärtää koska mua ei voisi vähempää kiinnostaa 🙂

Miksi häpeäisin eikä häoeäisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. En kaipaa ulliksen silliksiä, klassista musiikkia ja nenänikään einole pystynokka nirppis. Itselläni on yliopistokoulutus ja olen tehnyt hyvän uran ja vuosipalkka 150 000 ja miljoona varallisuus itse tehtynä ansiotuloista,. Ei varmasti vedä vertoja ulliksen sillikselle ja pappa betalar perinnöille mutta itse olen tyytyväinen ja onnellinen elämässäni (myös muuten kuin raha ja ura). Vanhemmat olivat tavallisia duunareita vähällä koulutuksella ja itse arvostan akataamisten perheiden vesoja enemmän ihmisiä jotka ovat ponnistaneet heikoista lähtökohdista elämässä eteenpäin.

Vierailija
44/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä pitäisi ehtiäkin. Vähän luxusta tuollainen häpeily.

Vierailija
45/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä,olen ylpeä perheestäni ja suvustani.Olen kylläkin suvun ainoa akateeminen.

Vierailija
46/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesta perheestä, minä ja vanhemmat maistereita, pikkuveli on DI. Vaikea kuvitella sinun olevan. Vaikutat keskenkasvuiselta idiootilta, suoraan sanottuna. 😅

Maailmassa riittää akateemisten sukujen jälkeenjäänyttäpolvea, joille akateemisuus varmistetaan rahalla. Näille suurin saavutus elämässä on AV:n kaltaisilla palstoilla ylpeillä sukulaistensa saavutuksilla Sen riennoissa juoksemisen lisäksi. Mutta rahalla ja vanhempien maineella saa näyttämään ainakin papereilla että olisi edes lusikalla annettu pipetin sijaan, kun kauhalla vaaditaan.

Eivät he sille mitään voi, ettei omat kyvyt riitä mitä nimi antaa olettaa.

Vierailija
47/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateemisesta suvusta, mutta opiskellut yliopistossa, tohtorin paperit löytyy ja olen hyvinpalkatussa työssä. En oikeasti ymmärrä yliopistorientoja hehkutusta tai silliksiä. Raa'an viinan kittaaminen ei innostanut opiskeluaikoina eikä nytkään. Se oli oikeasti ihan todella junttia menoa. Mielummin lähdin kavereiden kanssa Alpeille lumilautailemaan ja lipittelemään viiniä, kuin ankeilemaan sitseille.

Vierailija
48/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne brassailee edeltäjiensä saavutuksilla, joilla itsellään ei ole mitään ylpeyden aihetta.

Vierailija
49/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko akateemisista suvuista aloittajan kaltaisia narsisteja?

Ei tule. Ap on ilmiselvä elämämkoululaisen penikka Porvoosta. 

Mikä tää Porvoo-juttu on? Mistä alkanut?

Vierailija
50/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä yhtään etten ole kuivakka tylsimys. Sellaisia suurin osa akateemisista kun on.

Vierailija
51/51 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää herättää nämä akateemiset ihmiset, jotka eivät tule akateemikkoperheistä.

Sellaisia valtaosa suomalaisista korkeakoulun käyneistä on, torpparien jälkeläisiä. Siinä ei ole mitään noloa, sun keskenkasvuisessa arvomaailmassasi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän