Häpeätkös sitä, että et ole akateemisesta suvusta?
Onko edes perheesi akateeminen? Vai niin. Sitten et varmaan ymmärtää mitään myöskään akateemisten rientojen päälle. Oletko edes koskaan Ulliksella ollut silliksellä? 🤣
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En häpeä. Miksi häoeäisin? En ymmärrä eikä mun tarvi ymmärtää koska mua ei voisi vähempää kiinnostaa 🙂
Miksi häpeäisin eikä häoeäisin
En häpeä. En kaipaa ulliksen silliksiä, klassista musiikkia ja nenänikään einole pystynokka nirppis. Itselläni on yliopistokoulutus ja olen tehnyt hyvän uran ja vuosipalkka 150 000 ja miljoona varallisuus itse tehtynä ansiotuloista,. Ei varmasti vedä vertoja ulliksen sillikselle ja pappa betalar perinnöille mutta itse olen tyytyväinen ja onnellinen elämässäni (myös muuten kuin raha ja ura). Vanhemmat olivat tavallisia duunareita vähällä koulutuksella ja itse arvostan akataamisten perheiden vesoja enemmän ihmisiä jotka ovat ponnistaneet heikoista lähtökohdista elämässä eteenpäin.
Kaikkea sitä pitäisi ehtiäkin. Vähän luxusta tuollainen häpeily.
En häpeä,olen ylpeä perheestäni ja suvustani.Olen kylläkin suvun ainoa akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesta perheestä, minä ja vanhemmat maistereita, pikkuveli on DI. Vaikea kuvitella sinun olevan. Vaikutat keskenkasvuiselta idiootilta, suoraan sanottuna. 😅
Maailmassa riittää akateemisten sukujen jälkeenjäänyttäpolvea, joille akateemisuus varmistetaan rahalla. Näille suurin saavutus elämässä on AV:n kaltaisilla palstoilla ylpeillä sukulaistensa saavutuksilla Sen riennoissa juoksemisen lisäksi. Mutta rahalla ja vanhempien maineella saa näyttämään ainakin papereilla että olisi edes lusikalla annettu pipetin sijaan, kun kauhalla vaaditaan.
Eivät he sille mitään voi, ettei omat kyvyt riitä mitä nimi antaa olettaa.
En ole akateemisesta suvusta, mutta opiskellut yliopistossa, tohtorin paperit löytyy ja olen hyvinpalkatussa työssä. En oikeasti ymmärrä yliopistorientoja hehkutusta tai silliksiä. Raa'an viinan kittaaminen ei innostanut opiskeluaikoina eikä nytkään. Se oli oikeasti ihan todella junttia menoa. Mielummin lähdin kavereiden kanssa Alpeille lumilautailemaan ja lipittelemään viiniä, kuin ankeilemaan sitseille.
Ne brassailee edeltäjiensä saavutuksilla, joilla itsellään ei ole mitään ylpeyden aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko akateemisista suvuista aloittajan kaltaisia narsisteja?
Ei tule. Ap on ilmiselvä elämämkoululaisen penikka Porvoosta.
Mikä tää Porvoo-juttu on? Mistä alkanut?
En häpeä yhtään etten ole kuivakka tylsimys. Sellaisia suurin osa akateemisista kun on.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää herättää nämä akateemiset ihmiset, jotka eivät tule akateemikkoperheistä.
Sellaisia valtaosa suomalaisista korkeakoulun käyneistä on, torpparien jälkeläisiä. Siinä ei ole mitään noloa, sun keskenkasvuisessa arvomaailmassasi on.
En häpeä. Miksi häoeäisin? En ymmärrä eikä mun tarvi ymmärtää koska mua ei voisi vähempää kiinnostaa 🙂