Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaksepäin kallistunut kohtu

Vierailija
25.08.2023 |

Minulla todettiin. En tullut kysyneeksi onko jotain haittaa..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempi radkausvatsa

Minulla ei ollut etenkään ensi raskaudessa. Lapsi painoi syntyessään yli 4 kg ja olin kuin olisin odottanut kaksosia.

Vierailija
22/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että se kohtu voi välillä olla kallellaan vähän millon mihinkin suuntaan ja se voi vaihdella :Dd mutta eikö ookaan niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on (tai oli, en tiedä mihin se on kallellaan nykyään synnytyksen jälkeen). Sanovat, että raskautuminen olisi vaikeampaa, jos on taaksepäin kallistunut kohtu, mutta itse tulin raskaaksi ekasta yrityksestä vaikka ikääkin oli 36 jo. Raskausvatsa alkoi näkymään tavallista myöhemmin, koska se kasvoi tavallaan enemmän selkään päin. Selkäkipuja oli raskauden aikana usein. Loppuraskaudessa raskausvatsa oli sitten tavallisen iso jopa tavallista isompi, mutta toisaalta vauvakin oli kookas ja lapsivettä paljon.

Vierailija
24/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kävin teininä gynellä ja hän tunnusteli ja sanoi mietteliäänä, että hmm hmm taaksepäin kallistunut kohtu ja muminaa siihen perään. En uskaltanut silloin kysyä mistä on kyse ja onko paha juttu vai mitä tarkoittaa. Lähdin sieltä peloissani, että minulla on joku poikkeavuus tai vika kun on tuollainen kohtu, josta lääkärikin menee mietteliääksi ja pitää tärkeänä kertoa minulle tiedoksi kohdun kallellaan olemisen. Vasta muutama vuosi myöhemmin selvisi, että kyseessä ei ole mikään paha vika.

Vierailija
25/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naistenpolilla sanottiin että voimakkaasti taaksepäin kallistunut. Endoa kohdun takaseinämässä. Olivat muun leikkauksen lisäksi sitä mieltä että kohtu pitäisi poistaa.

Vierailija
26/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava kun lääkärit sanovat kaikenlaista ja olettavat että potilaan pitäisi heti tietää mitä tarkoitetaan

Vierailija
27/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 14v. kierukka ja on taaksepäin kallistunut. Ei mitään ongelmia asennuksissa tai poistoissa. 

Vierailija
28/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että se kohtu voi välillä olla kallellaan vähän millon mihinkin suuntaan ja se voi vaihdella :Dd mutta eikö ookaan niin

Opiskele

Vierailija
29/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohtu taaksepäin kallistunut ja kaikissa raskauksissa tosi pieni maha. Närästys vaivasi kyllä myös oikein kunnolla. Oli pakko olla iltaisin syömättä, koska muuten en olisi saanut närästykseltä nukuttua.

Vierailija
30/32 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä pointti.

Vierailija
31/32 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä. Ei kai tuosta muuta haittaa ole kuin mahdollisesti pienempi raskausvatsa. Laskisin sen itse kylläkin eduksi

Ei ole yleistä. 20% ei ole yleinen luku versus 80%

Vierailija
32/32 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän