Inhokkiruokasi!! Muut peukuttaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Sianliha kaikissa muodoissa.
Lampaanliha.
Vaatii valkosipulia, minttua ym. maustetta, ja siltikin se villan/pissan aromi tunkee läpi.
Hauki kaikissa muodoissaan, en vaan pysty syömään. Muita inhokkeja ei ole ruuissa.
En pysty syömään pätkiskakkuja tms yltiösokerisia juttuja. Kaikki makeat keksit oksettavat. Nykyään munkit, viinerit ja jopa tavallinen pullakin, jos liikaa sokeria. Jäätelöä en myöskään pysty syömään, en edes vaniljajäätelöitä, koska liian makeata.
Siis jos olet kirjoittajan kanssa samaa mieltä peukutat jos taas olet eri mieltä alapeukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko. Tylsääkin tylsempi, ei ikinä maistu miltään.
Saahan siitä mauttoman, jos ei osaa käyttää mausteita.
Täällä toinen makaronilaatikon inhoaja. Eipä se oikeastaan kummene vaikka mausteita laittaisi roppakaupalla ja kuorruttaisi ketsupilla. Siinä vaan on se rakenne ja kaikki niin ärsyttävää.
Kokeile rakettispagetilla, saattaisit jopa tykätä. Itse käytän rakettia vain vastaaviin uuniruokiin, kattilassa keitetään tottakai kokonaisia spagetteja. Pätkittyjä ei voi syödä niin kuin spagettia syödään.
Vierailija kirjoitti:
Hauki kaikissa muodoissaan, en vaan pysty syömään. Muita inhokkeja ei ole ruuissa.
.
Unohdin lampaanlihan. Ei ikinä missään muodossa lammasta minulle, maistuu aina hikisille villasukille
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on makkaraa tai nakkia.
Yök.
Mikä nakki on, jos ei makkara?
😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on makkaraa tai nakkia.
Yök.Mikä nakki on, jos ei makkara?
😉
Sen tietenkin nakki. Sillä nimellä se myydään.
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikko ja silakkaruuat.
Ei ylitse pääsemättömän pahaa, mutta ei hyvääkään.
Silakkalaatikkoa en syö, mutta rapeaksi paistetut silakkapihvit on herkkua.
Anjovis ja silli säilykkeet. Mua kuvottaa ja inhottaa niin paljon etten ole koskaan pystynyt edes maistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko. Tylsääkin tylsempi, ei ikinä maistu miltään.
Laita enemmän jauhelihaa ja mausta se kunnolla jauhelihamausteella tai millä tykkäät. Voi lisätä pekonia, aurajuustoa, juustoraastetta, vihanneksia, tomaattimurskaa, raejuustoa, mausteista ruokakermoja ym Saahan siihen makua.
Ainoa ruoka- aine, jota en pysty syömään, on makkara. Olen yrittänyt välillä syödä sitä, mutta en aio yrittää enää.. Syön kyllä hyvälaatuista lihaa.
Hernari!