40+ naiset. Paljonko painatte?
Kertokaa myös pituus niin paino antaa enemmän tietoa.
Lähinnä kiinnostaa siksi, että melkein kaikkien tuntemani 40+ naisten paino on vähintään 10 kiloa enemmän kuin 20 vuotiaana. Vaikka he olisivat edelleen ihan hoikkia. Mistä se outo 10 kiloa tulee???
Kommentit (73)
48 v, 63 kg / 171 cm. Ja joo, on tullut enemmän kuin 10 kiloa sen jälkeen, kun olin 20 v, silloin olin aika reilusti alipainoinen ja painoin 45-47 kg. Toiveissa olisi, että saisin tiputettua painoni alkamaan vitosella, mutta ei ole helppoa.
42v, 58kg, 162cm. E-pillerillä ollessa paino nousi aina yhden vaatekoon. Nykyään kierukka ja se ei ole nostanut painoa.
Parikymmpisenä painoin 50-65 kiloa, syömishäiriöstä toipumista.
Nyt 47-vuotiaana 75 kiloa, eli on se kymmenen kiloa tullut ja hoikimmista (ei-terveistä) ajoista enemmänkin.
Olo on nyt terve ja jaksava ja olen tällä hetkellä ulkonäköön ja kuntooni tyytyväisin.
Eniten hämmästyn välillä, että 16-vuotiaan luokkakaverit ovat isompia kuin minä. Jos heille samaan tyyliin tulee se 10 kiloa lisää iän myötä kuin isolle osaa oma ikäluokkaani, on aika kookasta kansalaista.
Samahan se on miehilläkin: ei ne enää ole niitä samoja sutjakoita nuorukaisia minun iässäni, kun olivat parikymppisinä. Kyllä siellä sitä daddy bodya on :D kaksoisleukaa yms.
Ihan normaalia on. (Varsinkin jos silloin parikymppisenä on ollut hoikka.)
Parikymppisenä 50 kg
Nyt 60 kg
Pituutta 175 cm ja 3 lasta. Olen nuorena aivan muodoton tikku ja käsivarret oli ihan narut. Nykyään näytän paremmalta, kun kroppa on tiimalasi. Vyötärö näyttää kapealta, kun takapuoli on pyöreä ja rinnat isommat.
162 cm/50 kg. Parikymppisenä painoin 47-49 kg.
20v 58kg, nyt 43v 84kg. Pituus 177cm eli BMI on viiden viime vuoden aikana hilautunut normaalipainosta hieman ylipainon puolelle. Olin liian laiha parikymppisenä, elin opintotuella eikä aina ollut rahaa ruokaan, joten laihduin silloin aika paljon. Sopiva paino minulle oli noin 65-68kg ja siinä pysyinkin, kunnes raskauksien myötä paino nousi tosi paljon, parikymmentä kiloa. Sitten laihdutin ja olin useamman vuoden noin 75kg, mutta nyt on viimeisten 5v aikana salakavalasti paino hilautunut joka vuosi vähän ylöspäin ja vaikka muka yritän tarkkailla syömisiäni, niin en vaikuta onnistuvan siinä.
Itselläni siis suuri hyppy painossa tuli raskausaikoina. Olin koko ajan pahoinvoiva, mutta en kuitenkaan oksennellut. Pahoinvointi helpotti aina kun söi jotain pientä, jolloin painonnousukierre oli valmis.
160cm ja 62kg. 20 vuotiaana painoin 50 eli 12kg on tosiaan tullut lisää 20 vuodessa.
52kg ja 162cm. Ja se on 10kg enemmän kuin parikymppisenä, mutta se on ainoastaan hyvä asia.
Ja mistä se tulee, no varmaan ihan vaan 0,5kg vuodessa? Pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vauvapalstalla kova kuntotaso. Jännä, kun noita ei live-elämässä näe juuri missään +40 ikäisenä.
Ehkä et tunnista meitä nelikymppisiksi?
Ja siis ei kai paino suoraan kerro kuntotasosta ;)
20v: 60 kg
30v: 76 kg
41v: 91 kg
Pituss 169 cm. Aika tasaiseen tahtiin painoa tullut...