Onko muita, jotka vihaavat nykyhallitusta?
Saan suunnatonta mielihyvää kun hallituksella on jokin sisäinen kriisi. Jos hallitus hajoaisi, olisi se elämäni onnellisin päivä.
Kommentit (37)
En missään tapauksessa olisi halunnut tällaista hallitusta ja olen työelämässä. Työntekijöiden ja työttömien sekä vajaatyökykyisten kiusaamista
Ei, kyllä sinä olet ainoa. En ole huomannut minkäänlaista vastustusta tällä palstalla.
Näistä ulostuloista näkee miten holhoaminen meni liian pitkälle, mitään ei yksilön tarvinnut oman elantonsa eteen tehdä. Olen äärettömän tyytyväinen siitä, että tähän vihdoin tulee muutos - kyllä tätä vuosikymmeniä on jo odotettukin.
Vihaan Hallitusta, koska on ihmisten eriarvottamista, tyhmyyttä, rasistisuutta, että siellä on rikostuomioita saaneita, köyhien, vammaisten ja vanhusten kyykytys ym. Ym.
No, viha on turhan voimakas tunne mulle. Sanotaanhan sitä, että mikään ihmisen aikaan saama ei kestä ikuisesti.
Jos oikein käsitin uunituoreen budjetin:
säästöjä ei saada ja jo kättelyssä otetaan velkaa 10 miljardia, siis: kun tämän päälle tulee kaiken kurjistuksen aiheuttamat lisälainat, kun hallitus trplaa toimeentulotukien hakijat
Niin summa summarum
Emme ole aiemmin nähneet yhtä suurta velkataakkaa otettavan jo .yhden vuoden aikana.
Voihan tietty olla, että vuodessa on Ay-liike kuopattu ja sosiaaliturva romutettu...
Ihan neutraalisti ajattelen. En stressaa asioista joihin ei voi itse vaikuttaa
Et ole. Lue uutisia hallituksen vastaisista mielenosoituksista.
Olen kohta 50-vuotias, enkä ole ollut elämässäni päivääkään työtön. Mutta pidän tätä hallitusta moukkamaisena ja vahingollisena Suomelle, vaikka sitten saisin palkastani käteen kolme tai 30 euroa enemmän.
Toivon hallitukselle mahdollisimman paljon vaikeuksia.
En pidä nykyhallituksesta, mutta en minä sentään sitä vihaa.
Olen yksinhuoltaja, tällä hetkellä työtön. Haen töitä koko ajan, haluan palkan millä tulee toimeen. Äänestin Perussuomalaisia, ymmärrän tietyt leikkaukset, mutta en ymmärrä jos meitä yksinhuoltajia kurjistetaan, se ei ole oikein.
No, mä vihasin edellistä hallitusta, tähän nykyiseen olen melko tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hallitukselle mahdollisimman paljon vaikeuksia.
Pietarissa taitaa taas olla pula votkasta? :D
Minä annan arvioni hallituksesta vasta sitten, kun hallitusohjelman vaikutuksista on jotain dataa. Sen pitäisi myös oppositiolle olla lähtökohta mahdollisen kritiikin osalta, versus vaikka jotkut 10 vuoden takaiset blogikirjoitukset joilla ei tässä hetkessä ole vttuakaan merkitystä.
En voi missään nimessä kunnioittaa tätä hallitusta tai mitenkään pitää heitä johtajinani. En ole edes vassari tai sosialisti, paitsi tietyiltä osin. Oletin ennen, että ihmisoikeuskysymykset ja rasisminvastaisuus ovat myös Kokoomuksen sivistysheinää (miinus ne nuoret fasistit, kuten Rydman). Ei tainnut olla sekään totta ja todempaa on se pääoman perässä kuolaaminen, josta kokoomusta hyvin usein pilkatataan.
En pidä mistään hallituksesta. Nykyinen liberaalisosialismi on roskaa, kuten myös talousoikeistolaisuus. Molemmat suunnat ajavat lisäksi globalismia. Tarvitsemme vahvan, suomalaisen suomen ja kolmannen tien talousjärjestelmän.
"Toivon hallitukselle mahdollisimman paljon vaikeuksia", Saan suunnatonta mielihyvää kun hallituksella on menossa jokin kriisi". Tällaisia kommentteja täällä kirjoittelevat vihervassarit, jotka kokevat olevansa niitä kaikkein suvaitsevaisimpia ihmisiä ja kunnioittavansa demokratiaa. Näistä kommenteista sen totuuden näkee ;) Kansa on puhunut, koittakaa kestää vihervassarit.
En usko että sinua oikeasti kiinnostaa polittikka. Vain fiktiiviset viholliskuvat päässäsi. Hanki joku muu harrastus.