Miten vietät perjantai-illan?
Itse ajattelin lähteä katsoon barbie - elokuvan ja sen jälkeen kiinalaisesta noutoruokaa. Yksin siis vietän illan. Kotona myöhemmin varmaan katson tv:ta ja neulon villasukkaa.
Kommentit (38)
Saatan käydä pesemässä muutaman maton. Katson yleisurheilun MM-kilpailuja.
Pesen pyykkiä.
Teen pizzaa, pitäisi vielä käydä kaupassa ja ostaa vähän täytteitä sekä katsoa löytyisikö sitä edullista Koffia :D Katselen varmaan MM-kisoja ja sitten nukkumaan.
Äänikirja, hyvää kahvia, miehen ja lemmikeiden seuraa. Minä virkkaan tai pelaan, mies kitaroi. Sauna ja aikaisin nukkumaan.
Sohvalla, katson yleisurheilua koko illan. On mulla perhekin, mutta niitä ei urheilu kiinnosta. Sekä mies että lapsi pelaa (koneella) kavereidensa kanssa.
Mummokissa kuorsaa, minä kudon vauvanpeittoa. Myöhemmin aion sytyttää syksyn ensimmäisen iltakynttilän ikkunalle.
Vanhemmat käymässä, järki menee mut mikäs tässä ollessa :D
Kissojen kanssa olen, joitain kaljoja otin. Huomenna miesystävän kanssa menoa. Luen nyt palstaa.
Ap:n suunnitelma kuulostaa täykyltä, Barbie oli hyvä leffa ja kinkkis on parasta :) Minä nukutan juuri meidän 3-vuotiasta, kun mies ja esikoinen ovat reissussa. Tämän jälkeen irttareita ja Poldarkia.
Olen katsonut Areenasta ohjelmia ja syönyt sipsejä. Nyt on puolet pussista syöty, toinen puolikas jää huomiselle. Kohta katson lisää ohjelmia, ja alan varmaan neulomaan samalla.
Luen kirjaa, selaan instaa ja vauvaa, katson mm-kisoja ja syön irtokarkkeja ja äsken leipomaani kinkkupiirasta. Huomenna nukun pitkään ja siivoan, illalla pari lasillista viiniä hyvän ystäväni kanssa.
Juon kaljaa ja rupeen ysiltä katsomaan snookeria.
Yksin kotona vietän elämää kuten viimeiset 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa ja rupeen ysiltä katsomaan snookeria.
Jos ronnie o sullivan ei pelaa niin en katso. Katson vain ronnien pelejä.
Istun nojatuolissa ja telkkarissa pyörii Talvipäivä, tavallaan katson sitä, tavallaan selailen palstaa, vähän samalla juttelen viesten kaverin kanssa. Oikeisti vain odotan että lapset menee nukkumaan ja sitten voin mennä sänkyyn ehkä lukemaan, ehkä katsomaan jotain leffaa tai jatkamaan puhelimen selailua. Ei mitään erityistä tekemistä siis.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Barbie/ neulominen. Jokin ei täsmää.
Säälin sinua, joka elät elämäsi stereotypioiden kautta.
Dippikasviksia, juustoa ja Poirottia! Olen 23-vuotias.
Grillaillaan, mies pelaa pleikkarilla ja itte oon täällä ja välillä teen ristikkoo. Otetaan tietty muutamat :)