Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä pihtaan seksistä. En ole antanut miehelle 4,5 vuoteen

Vierailija
25.08.2023 |

Jos yrittää istua viereeni ja koskea sanon, että näpit irti.
Meillä on myös valvonta kameroita ympäri asuntoa. Varkaiden varalta joita voi seurata lievenä puhelimesta eli näen jos mies harrastaa omaa kivaa.
Se on meillä suhteessa kielletty.
Haluan, että mies oppii arvostamaan naista ja seksiä.
Sanoin, että ollaan nyt ainakin 15 vuotta näin eli 10.5 vuotta jäljellä selibaattia vielä.
Siis mua ärsyttää sairaasti ihmiset jotka vonkaa seksiä jopa päivittäin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tyttöystävä pihtasi mutta eipä tiennyt että kävin panemassa toista naista. Sain toiselta naiselta kolme kertaa viikossa parin vuoden ajan. Kerran sitten sanoin kännissä muijalle ettei sun pihtaaminen haittaa yhtään koska olen jo pitkään pannut toista naista.  Siitä se sitten suuttui ja sanoin että on oikeus panna toista joss olet pihtari.

Vierailija
22/24 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies- kirjoitti:

Minunkin tyttöystävä pihtasi mutta eipä tiennyt että kävin panemassa toista naista. Sain toiselta naiselta kolme kertaa viikossa parin vuoden ajan. Kerran sitten sanoin kännissä muijalle ettei sun pihtaaminen haittaa yhtään koska olen jo pitkään pannut toista naista.  Siitä se sitten suuttui ja sanoin että on oikeus panna toista joss olet pihtari.

Ja olette yhdessä koska asutte Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn toiminta on väkivaltaa varmaan manipuloitu ja painostettu mies tuollaiseen

Vierailija
24/24 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt tuollaisesta suhteessa jo ekan kk jälkeen pihtaamisen aloittamisesta. Miksi jäisi, kun toinen ei halua. Parisuhde on silloin välittömästi ohi. Haluavia naisia on maa täynnä.

Menin nuorena naimisiin ja päätin, että jos vaimon halut loppuu lähden suhteesta. No ei ole vielä loppuneet vaikka koko ikä oltu yhdessä. Onneksi vaimokaan ei ole halunnut elää kaverisuhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi