Minä pihtaan seksistä. En ole antanut miehelle 4,5 vuoteen
Jos yrittää istua viereeni ja koskea sanon, että näpit irti.
Meillä on myös valvonta kameroita ympäri asuntoa. Varkaiden varalta joita voi seurata lievenä puhelimesta eli näen jos mies harrastaa omaa kivaa.
Se on meillä suhteessa kielletty.
Haluan, että mies oppii arvostamaan naista ja seksiä.
Sanoin, että ollaan nyt ainakin 15 vuotta näin eli 10.5 vuotta jäljellä selibaattia vielä.
Siis mua ärsyttää sairaasti ihmiset jotka vonkaa seksiä jopa päivittäin.
Kommentit (24)
Älä ihmettele jos mies käy vieraissa.
Ilmankos tuo viihtyy ylitöissä ja kalareissuilla ja penkkiurheilumatkoilla.
En tiedä minkä ikäisi olette, mutta voi olla, että seksuaalisuus on jo kadonnut 15 vuoden päästä :0
Sama täällä. Kiva kattoo kun ukko kiukkuilee.
Tällä palstalla on hyvä ketju aiheesta Miten eroon katkeruudesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä ikäisi olette, mutta voi olla, että seksuaalisuus on jo kadonnut 15 vuoden päästä :0
No, mutta sehän on hyvä asia. Ei kaikkea tarvitse saavuttaa. Hyvä voi myös elää vain haaveissa.
T. Ap
Kannattaa välillä sekoittaa pakkaa yhtäkkiä lähestyvämällä miestä, antaudut sen suudelmaan, voihkit kiihkeästi ja hierot kädellä etumusta housujen päältä. Sitten SAKSET KIINNI!
No tuo seksistä pidättyminen oma päätöksesi, mutta toisen itsenäisen seksuaalisuuden kieltäminen on jo ihmisoikeuksia rikkovaa.
Toimintasi ei ole laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mutta sehän on hyvä asia. Ei kaikkea tarvitse saavuttaa. Hyvä voi myös elää vain haaveissa.
T. Ap
Elä kuule itse haaveissasi.
Mies lähte kohta uusiin todellisiin seikkailuihin.
Huvittavaa että jotkut ajattelee että tämä on totta ja vastaa tosissaan. Älkää tuhlatko aikaa päivänselviin provoilijoihin.
Meillä toimii munalukko. Yhdeksän vuoden välein pussien tyhjennys.
Miehet on sikoja. Niiltä tuleekin kieltää nautinnot. Oikein toimit. Aloitan tänään saman. Loppuu lääppiminen. Kiitos ideasta,
Jos tuo olisi edes totta, niin oikea tyhmyyden huippu. Miehet ei todellakaan ole vuosia ilman seksiä. Voit olla varma, että miehesi panee kaikkea mikä liikkuu ympäri kyliä ja sä olet itse se, joka riudut vuosikaudet ilman seksiä ja tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että jotkut ajattelee että tämä on totta ja vastaa tosissaan. Älkää tuhlatko aikaa päivänselviin provoilijoihin.
Tänne voi kirjoittaa miten typerän provon tahansa pillun saamisen rajoittamista ja se uppoaa aina käyttäjäkuntaan täysillä.
... ja talo, valvontakamerat, mies ja AP asuvat Porvoon Trollbackenissa....?
Voi, minä niin toivoisin, että mies vonkaisi. Lapset tuli, seksi loppui.. 😞. Olen laihduttanut, kiinteyttänyt, käynyt kampaajalla, meikkaan päivisin..
Onneksi on sentään omaa k i v A a
Kokeileppa vietellä miestäsi, niin huomaat ettei häntä kiinnosta. On ollut jo monta vuotta näin asia, mutta et ole huomannut. Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään.....
Mun vaimoko se siellä kirjoittelee?
10 pistettä ja papukaija merkki. Säästät värkkiäsi varmaan Pietarin tuhkakupiksi.
Siinäpä on voimafantasia :D :D On taidettu jo siideri avata!