Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Bitter Westerlundin kosto Jörn Donnerille: kaatoi miehen tuhkia kompostiin ja videoi, harkitsi julkaisua Facebookissa! 50v salasuhde toiseen naiseen paljastui

Vierailija
25.08.2023 |

Bitte ei ollut Jörnin ainoa, vaan kuoleman jälkeen paljastui kymmeniä salasuhteita toisiin naisiin ja yksi jopa 50v kestänyt salasuhde Ruotsissa.

Jörn oli äksyillyt Bitten kompostista vuosikausia, mutta Bitten mielestä miehen tuhkien kaataminen madoille kompostiin oli hyvä kosto ja harkitsi jopa postaavansa videon Facebookiin 3500 faceystävälleen.

Bitte on aika savage! 😎

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6109f5fd-e749-426c-95a0-56018d…

Kommentit (1159)

Vierailija
161/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donnerin rakkauselämä oli poikkeuksellisen värikäs: aviottomia lapsia, syrjähyppyjä...

Torstaina menehtynyt Jörn Donner muistetaan myös melkoisena naistenmiehenä. Elämän varrelle mahtui kolme avioliittoa, kuusi lasta ja lukuisia erilaisia käänteitä rakkausrintamalla.

Vuonna 1983 Donner tapasi nykyisen vaimonsa, Bitte Westerlundin. Westerlund oli tuolloin 23-vuotias opiskelija, kun taas Donner oli 50-vuotias ja jo hyvin tunnettu niin suomalaisten keskuudessa kuin maailmallakin. Ikäeroa parilla oli 27 vuotta.

– Hän sanoi, että valitettavasti nyt on perjantai ja minun on lähdettävä kotiin katsomaan televisiosta Dallasia. Hänen sanansa huvittivat minua. Seuraavana päivänä sain kutsun syömään savusilakoita hänen kotiinsa Pohjoisrantaan. Sen jälkeen tapasimme toisiamme salassa mutta säännöllisesti, Westerlund muisteli parin ensikohtaamista.

Pari alkoi tapailla toisiaan säännöllisesti varsin pian ensitapaamisensa jälkeen ja suhde syveni nopeasti seurusteluksi. Näin siitäkin huolimatta, että Donner oli vielä tahollaan naimisissa Jeanette Bonnierin kanssa, josta hän erosi vasta vuonna 1988.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006390115.html

Eli tämä Bitte itsekin oli salarakas!

Voisi sanoa, että se miten homma alkaa, niin siten se päättyykin. Eli Bitteä petettiinkin lopussa (tai itse asiassa koko liiton ajan).

No eiköhän kolme aviolittoa ja elämänmittainen vieraissa käynti kerro kaiken. Kuka täysjärkinen ihannoi tuollaista valintaa elää. Ei kukaan.

Kyl mie ainaskii tuollai mieluummin, kuin tällai tylsän ankeesti.

Ankeus johtuu sinusta ei toisesta. Suhteet vaativat työskentelyä. Mutta ei toki liikaa.

Mie ankeinenkin oisin puhjennu kukkiin Jörkän käsissä. Mut kun en oo mikään Bitte, haaveilla saan.

Vierailija
162/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donnerin rakkauselämä oli poikkeuksellisen värikäs: aviottomia lapsia, syrjähyppyjä...

Torstaina menehtynyt Jörn Donner muistetaan myös melkoisena naistenmiehenä. Elämän varrelle mahtui kolme avioliittoa, kuusi lasta ja lukuisia erilaisia käänteitä rakkausrintamalla.

Vuonna 1983 Donner tapasi nykyisen vaimonsa, Bitte Westerlundin. Westerlund oli tuolloin 23-vuotias opiskelija, kun taas Donner oli 50-vuotias ja jo hyvin tunnettu niin suomalaisten keskuudessa kuin maailmallakin. Ikäeroa parilla oli 27 vuotta.

– Hän sanoi, että valitettavasti nyt on perjantai ja minun on lähdettävä kotiin katsomaan televisiosta Dallasia. Hänen sanansa huvittivat minua. Seuraavana päivänä sain kutsun syömään savusilakoita hänen kotiinsa Pohjoisrantaan. Sen jälkeen tapasimme toisiamme salassa mutta säännöllisesti, Westerlund muisteli parin ensikohtaamista.

Pari alkoi tapailla toisiaan säännöllisesti varsin pian ensitapaamisensa jälkeen ja suhde syveni nopeasti seurusteluksi. Näin siitäkin huolimatta, että Donner oli vielä tahollaan naimisissa Jeanette Bonnierin kanssa, josta hän erosi vasta vuonna 1988.

Voisi sanoa, että se miten homma alkaa, niin siten se päättyykin. Eli Bitteä petettiinkin lopussa (tai itse asiassa koko liiton ajan).

No eiköhän kolme aviolittoa ja elämänmittainen vieraissa käynti kerro kaiken. Kuka täysjärkinen ihannoi tuollaista valintaa elää. Ei kukaan.

No siitä sitten toimiin. Taatusti löytää helpommin jonkun pelimiehen, kuin uskollisen ja kiltin. Siinä sitten jännität, kun mies lähtee bileisiin ilman sinua.

Jörkkä oli poikkeus miesten joukossa. Ei tuollaisia löydy mistään pelimiesten joukosta.

Jörkka ei alkanut huutelemaan saamastaan kritiikistä tai uhriutumaan ihmisten edessä. Kaikki tiesi mikä hän oli miehiään.

Sepä se

Mä oon mikä oon..."

Mä oon mikä oon

mä en muutu tästä

ja siis iloitsen elämästä

Mä oon mikä oon

en voi muuksi tulla

ei muu parempaa oisi mulla

Rakkauteen sovellun

ei liene syytä mun

että en kauan saa

yhtä rakastaa

Mä oon mikä oon

ja käyn vaihtelusta

te siis iloitkaa vaihtelusta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan käy ilmi, että tämä nainen eli H ei ITSE halunnut parisuhteeseen Jörkan kanssa. Oli sanonut puhelimessa Bittelle, että eihän Jörnin kanssa voi elää.

Ehkäpä H oli ainoa nainen, joka oli tavallaan J:n yläpuolella ja piti häntä vallassaan.

Tämä. Ja siksi Jörn kunnioitti häntä ja halusi aina vaan, vuodesta toiseen..

Kukahan tämä nainen on? Löisin melkein vetoa, että on jotakin vanhaa sivistyssukua, jolla on rahaa ja asemaa. Siitä itsevarmuus. Genetiikka antoi hyvän ulkonäön ja seksuaalisen tarpeen. Kasvatus antoi itsetunnon ja omaehtoisuuden. Suvun rahat antoi koulutuksen ja aseman. 

Jörkka meni ihan pähkinöiksi tästä eukosta, koska se vaan naureskeli Jörkalle panon jälkeen ja sanoi että heippa. Ja Jörkka jahtasi tätä 50 vuotta ja vielä kuolinvuoteellaankin yritti nousta ylös naisen nimen kuullessaan.

Mikä hävyttömän seksikäs nainen tämä lieneekään! Jörkka kohtasi voittajansa, nainen alisti Jörkan valtaansa ja pyöritti pikkurillinsä ympärille. Kenties ainoa ihminen maailmassa joka tässä onnistui.

Tämä on ihan tosi mielenkiintoinen narratiivi.

Siitä saisi hyvän kirjan/leffan.

Vierailija
164/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä sitten toimiin. Taatusti löytää helpommin jonkun pelimiehen, kuin uskollisen ja kiltin. Siinä sitten jännität, kun mies lähtee bileisiin ilman sinua.

Jörkkä oli poikkeus miesten joukossa. Ei tuollaisia löydy mistään pelimiesten joukosta.

Jörkka ei alkanut huutelemaan saamastaan kritiikistä tai uhriutumaan ihmisten edessä. Kaikki tiesi mikä hän oli miehiään.

En koskaan lukenut mistään että Jörkka olisi julkisesti mesonnut jatkuvasti siitä että häntä kritisoidaan. Ehkä sellainen on epävakaiden juttuja.

Vierailija
165/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan käy ilmi, että tämä nainen eli H ei ITSE halunnut parisuhteeseen Jörkan kanssa. Oli sanonut puhelimessa Bittelle, että eihän Jörnin kanssa voi elää.

Ehkäpä H oli ainoa nainen, joka oli tavallaan J:n yläpuolella ja piti häntä vallassaan.

Kukahan tämä nainen on? Löisin melkein vetoa, että on jotakin vanhaa sivistyssukua, jolla on rahaa ja asemaa. Siitä itsevarmuus. Genetiikka antoi hyvän ulkonäön ja seksuaalisen tarpeen. Kasvatus antoi itsetunnon ja omaehtoisuuden. Suvun rahat antoi koulutuksen ja aseman. 

Jörkka meni ihan pähkinöiksi tästä eukosta, koska se vaan naureskeli Jörkalle panon jälkeen ja sanoi että heippa. Ja Jörkka jahtasi tätä 50 vuotta ja vielä kuolinvuoteellaankin yritti nousta ylös naisen nimen kuullessaan.

Mikä hävyttömän seksikäs nainen tämä lieneekään! Jörkka kohtasi voittajansa, nainen alisti Jörkan valtaansa ja pyöritti pikkurillinsä ympärille. Kenties ainoa ihminen maailmassa joka tässä onnistui.

Tämä on ihan tosi mielenkiintoinen narratiivi.

Siitä saisi hyvän kirjan/leffan.

Ikean pöydät on tusinatavaraa aateliseen verrattuna narratiivissa.

Vierailija
166/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää ja elämänkokemusta tulee, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että nämä pettämisellä alkaneet suhteet tulevat aina sisältämään pettämistä ja usein myös päättymään siihen. Ei ole väliä meneekö siinä vuosi, 20v, vaiko 40v. Se vaan on huono lähtökohta suhteelle ja pettäjät ei muutu. Jotkut saa ne parhaat kicksinsä nimenomaan vedättämisestä.

Vierailija
167/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhkasi sen.      enemmän iloa jos ilman tuhkausta kompostiin

Vierailija
168/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ikää ja elämänkokemusta tulee, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että nämä pettämisellä alkaneet suhteet tulevat aina sisältämään pettämistä ja usein myös päättymään siihen. Ei ole väliä meneekö siinä vuosi, 20v, vaiko 40v. Se vaan on huono lähtökohta suhteelle ja pettäjät ei muutu. Jotkut saa ne parhaat kicksinsä nimenomaan vedättämisestä.

Nyt osut niiin oikeaan. Valheelle on vaikea kestävää rehellistä rakkaussuhdetta rakentaa. Sarjapettäjä tehtyään sitä vuosia tai vuosikymmeniä ei kykene muuttumaan normaaliksi.

Vierailija
169/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä salarakas H nimeltään Harriet Andersson tai ei, niin kai jokainen ymmärtää, että Jörn Donnerin elämän rakkaus oli hän itse ja se rakkaus oli julkinen.

Vierailija
170/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fy fan! Donner poltti ketjussa ja haisi kuin rankkitynnyri.

Kerran näin livenä ja kiersin hajun takia kaukaa! Järkyttävä olento.

Vierailija
171/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko nyt vaan ollut helpompi aikoinaan erota. En ymmärrä roikkumista tällasessa helvettiliitossa.

Vierailija
172/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donner vaikutti usein sarkastisen katkeralta, johtuiko se siitä ettei koskaan saanut tätä H naista hallintaansa? Varmasti ollut kova paikka, kun H piti pintansa - ja pysyi kiehtovana.

Vierailija
173/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jörn Donner vaikutti usein sarkastisen katkeralta, johtuiko se siitä ettei koskaan saanut tätä H naista hallintaansa? Varmasti ollut kova paikka, kun H piti pintansa - ja pysyi kiehtovana.

Voi olla. On ihmisiä jotka ovat sarkastisen katkeria vaikka heillä olisikin korvike.

Vierailija
174/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että on OT, mutta myös Sointu Borg on kulttuurisuvusta, esim.isoisänsä on valtio-opin professori. Tämä oli valtava yllätys minulle, luulin häntä joksikin wt-yksinhuoltajan kasvatiksi lähiöstä. Ulkonäkö ja jutut ovat vähän sitä luokkaa.

Sori mut Sointu Borg on ihana tyyppi! Aito, fiksu ja vieläpä hottis 😊

Vierailija
175/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos se paljastuukin joksikin arkiseksi mätisäkiksi:D

Pitäisin tätä aika epätodennäköisenä? Miksi Donner olisi ollut kiinnostunut jostakin arkisesta mätisäkistä? Ehei.

Eikös tämä 50 vuotta salarakkaana ollut nainen ole tämä Harriet?

"Pitkään Donnerin ei kuitenkaan tarvinnut viihtyä yksin, sillä varsin pian ensimmäisen avioliittonsa päättymisen jälkeen mies löysi itselleen seuraa ruotsalaisnäyttelijä Harriet Anderssonista. Andersson tähditti Donnerin ohjaamaa Rakastaa-elokuvaa vuonna 1964, josta nainen voitti myös parhaan naisnäyttelijän palkinnon Venetsian elokuvajuhlilla samana vuonna.

Andersson on sittemmin usein haastatteluissa kuvaillut suhteen Donnerin kanssa olleen yksi hänen elämänsä parhaimmista ja onnellisimmista.

Avioliiton satamaan Donner purjehti seuraavan kerran vuonna 1974 taidemesenaatti ja Bonnier-konsernin pääomistaja Jeanette Bonnierin kanssa."

Ei ole Harriet Anderson.

No kun sinulla kerta on tietoa, niin kerropas, kuka sitten?

No sitähän tässä on arvuuteltu vissiin koko ketjun ajan. Mutta Harriet se ei ole, ikä ei täsmää. Tämä Jörkan "H" on 77-vuotias Bitten mukaan, Harriet on jo yli 90. Harriet toki oli loppuun saakka Jörnin kanssa yhteyksissä, soittivat joka sunnuntai, mutta ei ole sama kuin tämä Jörkan pääsalarakas.

Vierailija
176/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä osoitus kuinka raha  merkitsee eniten.

Vierailija
177/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mie näin Jörkän :)

Muistoissain tuo röyhkeän itsevarma ja samalla huvittuneen hyväksyvä katse säilyy ikuisesti.

Ihan kuulkaatte tyttäret viäki lämmittää ja jopa punastuttaa. Mie olin alta 20v tytönhupakko. Tai en oikeesti muulloin hupakko, enkä vietävissä, mut tuo minnuu kolmisenkymmentä vuotta vanhempi olemuksellaan vihlas mahapohjast ja veti polvet veteliks.

Vierailija
178/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhkasi sen.      enemmän iloa jos ilman tuhkausta kompostiin

Moni ajattelee sarjapettäjistä juuri noin.

Vierailija
179/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Bitte ei tajunnut mitään, vaikka kaikki muut tiesivät Jörkan siaksi jo ajat sitten?

Tämä. Eipä tuo muijakaan saa arvostusta.

Itse sotkeentui varattuun mieheen ja kohteli aika kurjasti exän lapsia.

Joko se on todellatodella tyhmä tai sitten vaan uhriutuu. Vain täysin tyhmä ei ole tiennyt muista naisista.

Rahalla on ihmeellinen mahti.

Sitä saa mitä tilasi. Ei tipu sympatiaa.

Vierailija
180/1159 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Bitte ei tajunnut mitään, vaikka kaikki muut tiesivät Jörkan siaksi jo ajat sitten?

Tämä. Eipä tuo muijakaan saa arvostusta.

Itse sotkeentui varattuun mieheen ja kohteli aika kurjasti exän lapsia.

Joko se on todellatodella tyhmä tai sitten vaan uhriutuu. Vain täysin tyhmä ei ole tiennyt muista naisista.

Rahalla on ihmeellinen mahti.

Sitä saa mitä tilasi. Ei tipu sympatiaa.

Totta kai Bitte tiesi toisista naisista.

Yllätyksenä tuli vain se rakkaus tätä yhtä salarakasta kohtaan, jonka kanssa oli 50 vuotta.

Se on se pointti, se, että Jörkka salaa rakasti salarakasta eikä ikinä kertonut siitä.

Ei Bitteä haitannut muut panot ja taatusti niistä tiesi. Mutta tuo henkinen rakkaus, joka selvisi vasta kuoleman jälkeen, oli liikaa.