IL: Bitter Westerlundin kosto Jörn Donnerille: kaatoi miehen tuhkia kompostiin ja videoi, harkitsi julkaisua Facebookissa! 50v salasuhde toiseen naiseen paljastui
Bitte ei ollut Jörnin ainoa, vaan kuoleman jälkeen paljastui kymmeniä salasuhteita toisiin naisiin ja yksi jopa 50v kestänyt salasuhde Ruotsissa.
Jörn oli äksyillyt Bitten kompostista vuosikausia, mutta Bitten mielestä miehen tuhkien kaataminen madoille kompostiin oli hyvä kosto ja harkitsi jopa postaavansa videon Facebookiin 3500 faceystävälleen.
Bitte on aika savage! 😎
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6109f5fd-e749-426c-95a0-56018d…
Kommentit (1159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donnerin leffoja (ohjaus, tuottaminen)
1963 Syyskuinen sunnuntai
1964 Rakastaa
1965 Täällä alkaa seikkailu
1967 Stimulantia
1967 Poikkiparru
1968 Mustaa valkoisella
1969 69 – Sixtynine
1970 Anna
1970 Naisenkuvia
1971 Perkele! Kuvia Suomesta
1972 Marja pieni!
1972 Hellyys
1973 Mommilan veriteot 1917
1973 Krapula
1975 Ingmar Bergmanin maailma
1976 Drömmen om Amerika
1976 Pyhä perhe
1977 Niin lähellä, niin kaukana
1977 Tabu
1977 Yön sylissä
1978 Lakeuden laulu
1978 Mannen i skuggan
1978 Miestä ei voi raiskata
1978 Bergman-kansio
1979 Kainuu 39
1979 Kotkan lento
1982 Yhdeksän tapaa lähestyä Helsinkiä
1982 Fanny ja Alexander
1984 Angelan sota
1984 Dirty Story
1984 Harjoitusten jälkeen
1984 Pako pohjoiseen
1986 Riisuminen
1987 Mashenka
1988 Kirjeitä Ruotsista
1990 Ameriikan raitti[58]
1995 Kasvoton mies
1998 Ingmar Bergman: Om liv och arbete
2000 Presidentti
2007 Raja 1918
2009 Kuulustelu
2015 Armi elää!
2017 Perkele 2 – Kuvia Suomesta vuonna 2016
2018 Ingmar Bergmanin muisto
2021 DonnerNiin, entä sitten? Ei kukaan ole väittänyt, etteikö hän olisi tehnyt töitä. Enpä usko, että yksikään hänen OHJAAMISTAAN elokuvista jää historiaan. Vai oletko eri mieltä?
Ainakin minä olen eri mieltä. Miestä ei voi raiskata on top10 -suosikkejani.
Sitä en ymmärrä, mihin Donnerin seksuaalinen vetovoima perustuu, itse en olisi häneen koskenut pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää toimintaa. Kosto se on pienikin kosto. Lepää hyvin kompostissa Jörkka!
Oivallista jätteen kierrätystä. Ja luonto kiittää. Keväällä kompostia kasvimaalle ja vaikka viemisenä sadonkorjuun aikaan vaikka porkkananippu jollekin naisista?
Raskasmetalliporkkanat naisille, jos haluaa heillekin kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika asenteellinen aloitus. Mikä ihmeen BitteR? Halusiko ap vain halventaa leskeä?
Vahinkonäppäys! Ap
No hauska vahinko. Eikä minusta ole mitään halventavaa sanoa Bitteä katkeraksi. Kai nyt kuka tahansa normaali ihminen tuollaisessa tilanteessa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussahan käy ilmi, että tämä nainen eli H ei ITSE halunnut parisuhteeseen Jörkan kanssa. Oli sanonut puhelimessa Bittelle, että eihän Jörnin kanssa voi elää.
Ehkäpä H oli ainoa nainen, joka oli tavallaan J:n yläpuolella ja piti häntä vallassaan.
Tämä. Ja siksi Jörn kunnioitti häntä ja halusi aina vaan, vuodesta toiseen..
Kukahan tämä nainen on? Löisin melkein vetoa, että on jotakin vanhaa sivistyssukua, jolla on rahaa ja asemaa. Siitä itsevarmuus. Genetiikka antoi hyvän ulkonäön ja seksuaalisen tarpeen. Kasvatus antoi itsetunnon ja omaehtoisuuden. Suvun rahat antoi koulutuksen ja aseman.
Jörkka meni ihan pähkinöiksi tästä eukosta, koska se vaan naureskeli Jörkalle panon jälkeen ja sanoi että heippa. Ja Jörkka jahtasi tätä 50 vuotta ja vielä kuolinvuoteellaankin yritti nousta ylös naisen nimen kuullessaan.
Mikä hävyttömän seksikäs nainen tämä lieneekään! Jörkka kohtasi voittajansa, nainen alisti Jörkan valtaansa ja pyöritti pikkurillinsä ympärille. Kenties ainoa ihminen maailmassa joka tässä onnistui.
Nainen on joku ruotsalainen julkkis/politiikan asiantuntija, koska oli ruotsin television haastattelussa. Otetaan selvää kuka hän on/oli!
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, mihin Donnerin seksuaalinen vetovoima perustuu, itse en olisi häneen koskenut pitkällä tikullakaan.
Monet Donnerin leffat on kauniita, vaikka dialogi on käsittämätöntä mutinaa ja draama tekoälykästä. Ei ollut kaverista Bergmanin saappaisiin vaikka niitä halukkaasti koetteli jalkoihinsa.
Näin sivuhuomiona.
Bitte taisi sitten olla ainoa, joka ei tiennyt, minkälainen jörtsu oli..,,, kaikkihan sen tiesi ja harva arvosti jos kukaan.
Kuinka kukaan nainen on antanut tämän niljak keen koskea itseensä?
Epätoivo huipussaan! :D
Vierailija kirjoitti:
H oli varmaan Donnerin ainoa suuri rakkaus. Eihän se muuten olisi kestänyt 50 vuotta. Ihana rakkaustarina!
Siis aivan ihquu tietsä! Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet Donnerin leffat on kauniita, vaikka dialogi on käsittämätöntä mutinaa ja draama tekoälykästä. Ei ollut kaverista Bergmanin saappaisiin vaikka niitä halukkaasti koetteli jalkoihinsa.
Näin sivuhuomiona.
Bergmanin leffoja voisi kuvailla samoin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Bitte taisi sitten olla ainoa, joka ei tiennyt, minkälainen jörtsu oli..,,, kaikkihan sen tiesi ja harva arvosti jos kukaan.
Kuka nyt voisi arvostaa salasuhteilijaa ja sarjapettäjää? Todella itsekkäitä valintoja teki jotka loukkasivat varmasti Bitteä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen että Bitte olis voinut kostaa jättämällä koko paljastuskirjan julkaisematta. Että ukkorähjä, ei viitsi susta ja sun hutsuista enää jauhaa, ketä kiinnostaa?
Mua ainakin kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H oli varmaan Donnerin ainoa suuri rakkaus. Eihän se muuten olisi kestänyt 50 vuotta. Ihana rakkaustarina!
Ei sitä voi kukaan kätilöidä kuntoon jos on oman elämänsä Jörkka. Koska vapaus, koska intohimo salassa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että päätyi lopulta kompostijätteeseen, edes osittain. Millainen luonnosta vieraantunut typerys sitä paitsi pitää kompostoria iljettävänä?
Tästä eteenpäin, aina kun näen kompostin, varmasti tulee mieleen, että niinpä se Donnerkin päätyi kompostiin.
Lisää elämänkertoja vaan tuollaisista.
Kovalla rahalla sitten joskus joku ostaa ha julkasee ne jörkan päiväkirjat, mitkä bitte on pistäny piiloon.
"Vainajan tuhkan käsittelystä säädetään hautaustoimilaissa. Lain mukaan krematorion ylläpitäjä saa luovuttaa tuhkan vain haudattavaksi tai muulla tavoin pysyvästi yhteen paikkaan sijoitettavaksi.
Luovutuksensaajan on ennen tuhkan luovuttamista ilmoitettava kirjallisesti krematorion ylläpitäjälle, minne tuhka tullaan sijoittamaan.
Krematorion ylläpitäjä ei saa luovuttaa tuhkaa, jos on perusteltu syy epäillä, että tuhkaa tultaisiin käsittelemään lain säännösten vastaisesti.
Lain mukaan vainajan tuhkan jakaminen eri paikkoihin on siis yksiselitteisesti kiellettyä.
– Koko tuhka pitää haudata yhteen paikkaan"
Myös Suomen Hautaustoimistojen Liitto ry:n puheenjohtaja Kyllikki Forsius vahvistaa Ilta-Sanomille, että aika ajoin vainajien tuhkaa katoaa uurnista ennen hautaanlaskua.
– Valehtelisin, jos väittäisin, ettei tällaisia tapauksia olisi tullut tietooni.
Hänen mukaansa tällaisten tapausten yleistymistä on pyritty välttämään sillä, että tuhkaamisen ja hautaamisen välille jätetään yleensä vain muutamia päiviä.
– Käytännössä tilannetta on kuitenkin vaikea valvoa, sillä monissa paikoissa vainajan omaiset voivat noutaa tuhkan krematoriosta haudattavaksi
Lisäksi hautaustoimilaki edellyttää, että tuhka on haudattava vuoden kuluessa tuhkaamisesta, mitä voidaan pitää pitkänä aikana säilyttää uurnaa. Vuoden aikana uurnalle voi teoriassa tapahtua mitä tahansa.
Forsiuksen mukaan lainvastaiseen toimintaan voi houkuttaa esimerkiksi kuolleen omaisen viimeinen tahto.
– Vainaja on voinut toivoa, että osa tuhkasta haudataan vaikkapa kesämökille. Tällaisessa tapauksessa omaiset voivat joutua ikävään tilanteeseen, kun heidän on tehtävä valinta lain noudattamisen ja vainajan toiveen välillä.
Sääntö-Suomi iski jälleen?
Forsius arvioi, että monissa muissa maissa tämäntyyppistä ongelmaa ei ilmene, sillä niissä hautaamista koskeva laki ei ole yhtä tiukka kuin Suomessa. Useissa maissa vainajan tuhkan voi jakaa useisiin paikkoihin. Forsius näkisikin mahdolliseksi keventää suomalaista lainsäädäntöä näiltä osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussahan käy ilmi, että tämä nainen eli H ei ITSE halunnut parisuhteeseen Jörkan kanssa. Oli sanonut puhelimessa Bittelle, että eihän Jörnin kanssa voi elää.
Ehkäpä H oli ainoa nainen, joka oli tavallaan J:n yläpuolella ja piti häntä vallassaan.
Tämä. Ja siksi Jörn kunnioitti häntä ja halusi aina vaan, vuodesta toiseen..
Kukahan tämä nainen on? Löisin melkein vetoa, että on jotakin vanhaa sivistyssukua, jolla on rahaa ja asemaa. Siitä itsevarmuus. Genetiikka antoi hyvän ulkonäön ja seksuaalisen tarpeen. Kasvatus antoi itsetunnon ja omaehtoisuuden. Suvun rahat antoi koulutuksen ja aseman.
Jörkka meni ihan pähkinöiksi tästä eukosta, koska se vaan naureskeli Jörkalle panon jälkeen ja sanoi että heippa. Ja Jörkka jahtasi tätä 50 vuotta ja vielä kuolinvuoteellaankin yritti nousta ylös naisen nimen kuullessaan.
Mikä hävyttömän seksikäs nainen tämä lieneekään! Jörkka kohtasi voittajansa, nainen alisti Jörkan valtaansa ja pyöritti pikkurillinsä ympärille. Kenties ainoa ihminen maailmassa joka tässä onnistui.
Tai jos se paljastuukin joksikin arkiseksi mätisäkiksi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wautsi wau oikeen. On niiiin ihqu rakkaustarina. Oikea elämänmittainen salasuhde.
Kuka normaali ihminen oikeesti ihannoi tuollaista kysyn vaan.
😂 😂 😂
Happy halloween! 🎃